Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس دمیرچی، مدیرحج و زیارت در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: خوشبختانه از زمان اعزام زائران به عربستان تاکنون هیچ یک از زائران البرزی از لحاظ پزشکی دچار مشکل جدی نشده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امسال متوسط سن زائران البرزی 56 سال و نسبت به سال‌های گذشته بالاتر است، گفت: خوشبختانه با اعمال ملاحظات لازم در همه بخش‌ها، زائران از لحاظ سلامتی وضعیت خوبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول بیان کرد: این وضعیت نشان می‌دهد که شرایط و روند کلی عملیات حج خوب بوده و خدماتی که نیروهای متخصص در حوزه پزشکی ارائه می‌کنند در سطح مطلوبی است.

دمیرچی تصریح کرد: برای پیشگیری از خطرات احتمالی تمام کسانی که از نظر جسمی دارای خطر بالا هستند اعم از افراد داری فشار خون، بیماری‌های قلبی و تنفسی در معاینات شناسایی شده و به پزشکان مجموعه‌های اقامتی و هتل‌ها و مراکز درمانی معرفی شده‌اند تا دوباره ازنظر وضعیت جسمی کنترل شوند و ملاحظاتی که در مورد آن‌ها باید رعایت شود اعم از چگونگی وضعیت تردد و تغذیه به مدیر کاروان‌ها اعلام شده است.

مدیرکل حج و زیارت البرز در پایان با اشاره به ایام تشریق که اوج برنامه‌های حج است، افزود: با توجه به شرایط خاص این ایام و اینکه زائران به ناچار زندگی اردوگاهی را تجربه می‌کنند اگر ملاحظات و توصیه‌های بهداشتی و درمانی را رعایت کنند قطعاً در زمان تشریق شرایط مناسب‌تری درانجام اعمال حج ابراهیمی خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی دمیرچی حج و زیارت حاجی زائر سلامت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد

همزمان با ایام رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پرچم گنبد منور حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به نشانه ایام سوگواری تعویض شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074083 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • دلیل واقعی قطعی مداوم سرویس‌های متا
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی
  • مودریچ: خیلی خوشحالیم، برد حق ما بود