Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@09:42:06 GMT

خبرخوش برای استقلالی ها

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۴۷۳۴

سرپرست جدید باشگاه استقلال، خبری خوش را به هواداران تیمش داد.
به گزارش صدای ایران از جام نیوز، جواد زرینچه سرپرست باشگاه استقلال که این روزها تبدیل به واسطۀ هواداران با باشگاه شده و به خوبی توانسته روابط گرم و صمیمی هواداران را با آبی‌ها برقرار کند، پس از بروز اعتراضات گستردۀ هواداران در تصمیم عجیب استراماچونی در برگزاری تمرینات پشت درهای بسته تا اطلاع ثانوی، زرینچه وارد عمل شد و توانست بخشی از این مسئله را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زرینچه خطاب به هواداران استقلال رسماً اعلام داشت که آنها می‌توانند از هفتۀ آینده، در روزهایی که اطلاع‌رسانی خواهد شد در تمرینات استقلال حضور پیدا کنند تا این مشکل نیز برطرف شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استقلال فوتبال صدای ایران ایران صدا ایرانصدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خسرو حیدری در جدیدترین گفتگویش ادعا کرده: مالکان الجزیره امارات و منچسترسیتی مشترک بود و بعد از بازی درخشانی که مقابل الجزیره انجام دادم سیتی من را زیرنظر گرفت اما درنهایت در ایران ماندم.

حیدری در سال ۱۳۸۸ برای استقلال در مقابل الجزیره امارات به زمین رفت و درخشید، همان سالی که استقلالی ها قهرمان لیگ برتر شدند و می‌توان گفت هواداران این تیم به عنوان سال طلایی استقلال از آن یاد می‌کنند.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899274

دیگر خبرها

  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس