Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:31:06 GMT

مسیر دشوار ویلموتس برای بازگشت به تاپ بیست

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۴۷۷۳

مسیر دشوار ویلموتس برای بازگشت به تاپ بیست

جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال با سقوط چند پله ای برای ایران همراه خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، رنکینگ جهانی فیفا در ماه جولای تا چند روز دیگر اعلام می شود که برحسب عملکرد تیم های ملی در تورنمنت های مختلف قاره ای همین طور بازی های دوستانه پیش بینی می شود تیم ملی ایران با سقوط چند پله ای جایگاه بیستمی را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برگزاری سه تورنمنت مهم قاره ای در آمریکای جنوبی همین طور کونکاکاف در کنار جام ملت های آفریقا باعث شد تا نتایجی که چند تیم نزدیک به ایران در آخرین رنکینگ کسب کردند، جایگاه بیستمی مارک ویلموتس و شاگردانش را تهدید کند.


 پرو نزدیک ترین رقیب ایران با صعود به فینال کوپاآمریکا و کسب نتایج فوق العاده در این رقابت ها قطعا امتیاز بیشتری از تیم ملی کسب خواهد کرد درست مثل سنگال که با رسیدن به فینال جام ملت های آفریقا CAF توانستند میانگین امتیازی خوبی در ماه اخیر کسب و راه پیشی گرفتن از ایران را هموار کنند.


در رنکینگ جدید فیفا که پنج روز دیگر منتشر می شود، ایران با چند پله سقوط روبرو می شود. پرو، سنگال ، تونس و آمریکا با عملکردی که در ماه گذشته داشتند، میانگین امتیازی بسیار بیشتری از ایران خواهند داشت به خصوص آمریکا که اختلاف امتیازش به حدی می رسد که جبران آن به این سادگی ها نخواهد بود.


با آغاز فصل جدید رقابت های باشگاهی در ماه های باقی مانده از سال 2019 عملا فشار بازی های ملی با کاهش زیادی روبرو و تنها فرصت پیش رو برای ایران در راه بازگشت به جمع بیست تیم برتر دنیا موفقیت در بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر همین طور جام ملت های 2023 چین خواهد بود.


مسلما اگر ایران بتواند مقابل حریفان خود یعنی عراق، بحرین، کامبوج و هنگ کنگ به برتری برسد بار دیگر می تواند امیدوار به کاهش اختلاف امتیازاتش باشد گرچه در این راه باید چشم به از دست دادن امتیاز از سوی رقیبانی همچون آمریکا، پرو، سنگال و ... هم باشد چون اختلاف ایجاد شده در جدیدترین رنکینگ فیفا که به 30 امتیار می رسد، آسان و راحت نخواهد بود.

 


در آخرین رنکینگ فیفا در ماه جون ایران توانست به رتبه 20 دنیا برسد. این عنوان اما در ماه جاری توسط رقبای نزدیک و قدرتمندی همچون پرو، سنگال، تونس و حتی آمریکا که فوق العاده کار کرده اند، قطعا تهدید می شود.

تیم ملی ایران مارک ویلموتس (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران مارک ویلموتس سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت دشوار تیم ملی جوانان: مسابقه با زمان!

به گزارش "ورزش سه"، عبدی و همکارانش  طی روزهای گذشته با سفرهای متعد به شهرهای اصفهان، قزوین، قائمشهر، ساری، آمل و بابل  و با هماهنگی هیات فوتبال این شهرستان ها بازیکنان مستعدی که به لحاظ شرایط سنی قابلیت حضور در تیم ملی جوانان را داشته باشند از نزدیک دیده و شرایط فنی شان را سنجیده‌اند.

همچنین طی هفته گذشته و هفته جاری بازیکنانی که در تیم های تهرانی بازی می کردند و شرایط سنی لازم را داشتند در اردوی انتخابی تیم ملی جوانان در کمپ تیم های ملی دیده شده اند. اخیرا حسین عبدی لیستی 34 نفره از بین بازیکنانی که طی دو هفته اخیر زیر نظر گرفته و کیفیت شان را سنجیده بود استخراج کرده که قرار است این نفرات در کنار بازیکنانی که از تیم ملی نوجوانان بالا آمده و قبلا با عبدی کار کرده اند در اردوی بعدی این تیم حاضر باشند.

اردوی بعدی تیم ملی جوانان از دوازدهم اردیبهشت ماه با حضور 35 تا 40 بازیکن برگزار خواهد شد اما قرار نیست درهای تیم ملی جوانان به روی استعدادهای باقیمانده بسته شود چرا که عبدی و همکارانش سفر به شهرهای یزد، تبریز، شیراز و کرمانشاه را نیز در دستور کار دارند و قرار است همچنان بازیکنان شایسته در صورت صلاحیت و تائید کیفیت به اردوی تیم جوانان دعوت شوند.

مسابقات مقدماتی تیم جوانان هفته آخر شهریورماه آغاز خواهد شد و کادر فنی این تیم کار بسیار سختی برای پیش بردن برنامه‌های خود دارد. به صورت روتین و  طبیعی این تیم باید دی ماه یا بهمن ماه شکل می گرفت اما تعلل در انتخاب سرمربی  باعث شد برنامه های این تیم خیلی دیر شروع شود و البته تعطیلات نوروزی هم وقفه ای دیگر در شروع برنامه های تیم ملی جوانان ایجاد کرد.

در واقع در حال حاضر مهمترین رقیب تیم ملی جوانان زمان است و کادر فنی این تیم باید با زمان و تاخیر به وجود آمده مسابقه بدهد تا اینکه به فکر حریفانش در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا باشد . با شرایط به وجود آمده کادر فنی تیم ملی جوانان کار بسیار دشواری پیش رو خواهد داشت و باید با برنامه ای فشرده  طرح خود را پیش ببرد تا تیم اصلی  و نفرات نهایی شناسایی شده و سپس بازی‌های دوستانه و اردوهای نهایی جهت حضور در مسابقات برگزار شود.

دیگر خبرها

  • اژه‌ای: مسیر تحول و تعالی در دستگاه قضا مسیری سخت و دشوار است
  • خیز بلند چین در افغانستان؛ چالش‌ها و چشم‌انداز
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • راه بی بازگشت پاکستان در تکمیل خط لوله گاز | سفر رئیسی صادرات انرژی ایران را تسهیل می کند؟
  • ماموریت دشوار تیم ملی جوانان: مسابقه با زمان!
  • اعلام شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای
  • لاوروف شرط بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای را گفت
  • شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت