Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از دزفول، علی افروس سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با حدود 200 عضو هیئت علمی از ظرفیت‌های مهم آموزش عالی استان خوزستان بوده و مجهزترین کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های آموزشی و تحقیقاتی از جمله مرکز تحقیقات مواد و انرژی، مرکز تحقیقات و فناوری محصولات سالم و مرکز تحقیقات باستان شناسی و توریسم ، فرصتی مطلوب را برای کاربردی‌کردن آموزش در سه بخش فنی و مهندسی،کشاورزی و علوم انسانی برای تحصیل داوطلبان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: داوطلبان کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۹- ۱۳۹۸ که مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شده اند می‌توانند برای بیش از 40 رشته تحصیلی واحد دزفول انتخاب رشته کرده و ادامه تحصیل دهند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول خاطرنشان کرد: آن دسته از داوطلبان علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی این دانشگاه می توانند با دریافت کارنامه از سایت سازمان سنجش آموزش کشور و استخراج کد دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز شنبه پنجم مردادماه به سامانه azmoon.org مراجعه و پس از مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی و تهیه کارت اعتباری، نسبت به انتخاب رشته موردعلاقه خود اقدام کنند.

افروس در ادامه اظهار داشت: داوطلبان جهت اطلاع از رشته های این واحد دانشگاهی از کاردانی تا مقطع دکتری می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به آدرس www.iaud.ac.ir لیست رشته های تحصیلی را مشاهده کنند.

افروس در خصوص پذیرش دانشجویان مقطع کاردانی پیوسته و کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته نیز گفت: ثبت نام داوطلبان مقاطع «کاردانی پیوسته» و «کارشناسی پیوسته» و «کارشناسی ناپیوسته» دانشگاه آزاد اسلامی دزفول برای حدود 80 رشته تحصیلی آغاز شده است و داوطلبان می‌توانند تا 6 شهریورماه 98 با مراجعه به سامانه www.azmoon.org برای ثبت نام اقدامکنند.

انتهای پیام/

108 / 167 پذیرش دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول کارشناسی ارشد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پذیرش دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک رشته دکتری به رشته‌های دانشگاه آزاد لامرد افزوده شد/ هفت رشته دیگر در مسیر تصویب نهایی

سید احمد هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از تصویب یک رشته دکتری در این واحد دانشگاهی خبر داد.

وی اضافه کرد: رشته دکتری مهندسی مکانیک (بیو سیستم ـ انرژی‌های تجدیدپذیر) با کد ۵۰۳۸۹ که از مدت‌ها قبل مورد پیگیری قرار گرفته بود پس از تأیید نهایی دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تصویب نهایی رسید و در دفترچه امسال بدون آزمون استعداد‌های درخشان دانشگاه قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته رشته دکتری مدیریت آموزشی به همراه هفت رشته در مقطع کارشناسی ارشد در مراحل پایانی تصویب قرار دارد که با توجه به تأیید شاخص‌ها و استاندارد‌های آموزشی و پژوهشی واحد لامرد توسط کارشناسان و ارزیابان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای ایجاد شرایط لازم و مطلوب برای دایر شدن رشته‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی در آینده نزدیک هشت رشته اشاره شده به جمع رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد اضافه خواهد شد.

هاشمی، وجود رشته‌های متنوع در مقاطع مختلف تحصیلی به‌خصوص در مقاطع تحصیلات تکمیلی با توجه به نیاز‌های جوانان و شرکت‌ها، ادارات و صنایع منطقه را نقطه عطفی برای جوانان و خانواده‌های محترم آنها دانست که در راستای سهولت ادامه تحصیل و کاهش هزینه‌های تحصیلی کمک زیادی به خانواده‌ها کرده است.

وی تشریح کرد به‌منظور تسریع در رفع مشکلات دانشجویان شماره همراه ۰۹۱۷۰۲۶۱۸۶۶ و شماره ثابت ۰۷۱۵۲۷۲۰۳۶۰ روابط عمومی دانشگاه، آماده پاسخگویی به سؤالات، انتقادات و پیشنهادات دانشجویان و داوطلبان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • یک رشته دکتری به رشته‌های دانشگاه آزاد لامرد افزوده شد/ هفت رشته دیگر در مسیر تصویب نهایی
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد