Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@23:09:36 GMT

دستگیری عوامل تیراندازی تالار عروسی در ارومیه

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۴۸۸۴

دستگیری عوامل تیراندازی تالار عروسی در ارومیه

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری عوامل تیراندازی تالار عروسی در ارومیه خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی ابراهیمی در خصوص جزئیات تیراندازی در یکی از تالارهای عروسی ارومیه افزود: روز گذشته در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و تیراندازی در یکی از تالارهای ارومیه، مأموران انتظامی به سرعت در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی اضافه کرد: بنا به اظهارات حاضران در محل و تحقیقات اولیه مشخص شد پنج نفر به جهت اختلاف شخصی در این تالار درگیر شده و در نهایت با وساطت حاضران غائله به پایان رسیده بود.
 
سرهنگ ابراهیمی ادامه داد: در این درگیری لفظی دو نفر از افراد با سلاح گرم در ورودی تالار اقدام به تیراندازی کرده بودند که به محض حضور مأموران انتظامی از محل متواری شدند.
 
جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: مأموران با بررسی موضوع برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و عوامل تیراندازی را در کمتر از ۱۶ ساعت دستگیر کردند.
 
سرهنگ ابراهیمی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان غربی تیراندازی فرمانده انتظامی فرماندهی انتظامی تالار قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ابراهیمی اظهار داشت: در پیگیری‌های اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد یک قاچاقچی مواد افیونی قصد دارد از طریق یک دستگاه کامیون حامل تره بار، محموله مواد مخدر را از یک استان جنوبی به قزوین منتقل کند، بنابراین بررسی موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان به محور مواصلاتی مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروها، کامیون موصوف با بار خیار، پیاز و گوجه فرنگی را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: با انتقال خودرو به یگان و در نتیجه بازرسی از آن، ۱۰۱ کیلو گرم تریاک در قالب ۱۱ بسته کشف و راننده دستگیر شد.

ابراهیمی در پایان با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های مأموریتی پلیس است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6081428

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه