Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی خانواده‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سراسر کشور به میزبانی استان برگزار می‌شود. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار علی‌محمد اکبری پیش ازظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های چهارمین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی خانواده‌های سپاه پاسداران سراسر کشور اظهار داشت: این جشنواره از فردا اول مردادماه لغایت 4 مرداد ماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این مسابقات در 6رشته ورزشی از جمله تیراندازی، شنا، والیبال و تکواندو در 8 مجموعه ورزشی استان برگزار می‌شود.

اکبری با اشاره به اهمیت این جشنواره خاطرنشان کرد: همسران و دختران کارکنان سپاه پاسداران از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کرده و مردم شریف و ولایتمدار استان در معرفی هر چه بهتر استان چهارمحال و بختیاری اقداماتی را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به 2440 شهید گرانقدر دفاع مقدس و شهدای عزیز مدافع حرم در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این استان در موضوع دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی همیشه پیش قدم بوده است.

جشنواره ورزشی بسیج استان اصفهان مردادماه برگزار می‌شودچهارمین جشنواره ورزشی زاینده‌رود در اصفهان برگزار می‌شودسومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان بوشهر آغاز شد

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی دیگر از اهداف این جشنواره الگوگیری از رشادت‌ها، ایثارگری‌های رزمندگان، پهلوان پروری و توجه به مسائل ارزشی است.

وی افزود: با برگزاری این جشنواره، خانواده‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در قهرمانی و مدال آوری برای کشور شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به حاشیه‌ها و سایر برنامه‌های جشنواره فرهنگی ورزشی سپاه پاسداران گفت: در حاشیه این جشنواره به معرفی استان، صنایع دستی، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب و اقتصاد مقاومتی در جوار محل اسکان شرکت کنندگان پرداخته می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بیان کرد: همچنین بازدید از اماکن تفریحی و گردشگری استان و بازدید رایگان از موزه‌های استان با هماهنگی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای شرکنندگانی که تمایل به بازدید دارند، فراهم می‌شود.

اکبری خاطرنشان کرد: برنامه «شبی با شهدا» در جوار قبور مطهر شهدای گمنام، جلسات هم‌اندیشی و هم‌افزایی، امکانات بهداشتی و درمانی و مشاوره‌های مذهبی با حضور طلاب خواهر از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

انتهای پیام/ ع

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ، این جشنواره را خانه ادبیات کودک و نوجوانان ایران سرای آذر یزدی و با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کرمان و یزد و کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان‌ها به همراه بزرگداشت استاد هوشنگ مرادی‌کرمانی، ویژه کودکان هفت تا ۱۱ سال و نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال برگزار کرده است.

محمدی معاون فرهنگی و رسانه‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم گفت: با ابراز امیدواری اینکه موسسات فرهنگی هنری کرمان نیز در حوزه‌های متعدد فرهنگی و نکوداشت مفاخر نقش خود را ایفا کنند اضافه کرد: استان‌های کرمان و یزد پیوندهای فرهنگی عمیقی دارند و این همراهی‌ها می‌تواند تأثیرگذار باشد و ما نیز در برگزاری این رویدادها همکاری خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز با بیان اینکه امیدواریم با برگزاری این جشنواره در تربیت کودکان و نوجوانان ایران اسلامی نقش مهمی ایفا کنیم  و این نقش تربیتی، ارزشمند و با آثار ماندگار خواهد بود .
حسین دشتی، اضافه کرد: انتخاب یک قصه از جلد یک تا هشت کتب «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» اثر مهدی ‌آذریزدی و انتخاب یک قصه از آثار هوشنگ مرادی‌کرمانی از بخش‌های این جشنواره است و آیین پایانی جشنواره ۱۸ تیر امسال به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

 قرار است این جشنواره هر سال در یک استان و با معرفی چهره فرهنگی ادبی آن استان رونمایی و اختتامیه آن در یزد برگزار شود و برآیند سالانه جشنواره یک کتاب صوتی از منتخبین شرکت‌کننده در جشنواره خواهد بود و کارهای برگزیده مجددا به‌صورت حرفه‌ای باز تولید خواهد شد.

کودکان و نوجوانان سراسر ایران می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و کتاب‌های مورد نظر را با لهجه‌های بومی خود خوانده و پادکست تولید کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در فضای مجازی به نشانی Azaryazdi.ir مراجعه کنند.

 

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • عزم جدی برای اعتلای فرهنگ عمومی
  • جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد