Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوشان بدمینتون ایران به مدال برنز مسابقات بین المللی غنا دست یافتند. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در ادامه مسابقات بین المللی بدمینتون غنا، تیم دوبل بدمینتون ایران با ترکیب ثریا آقایی و ثمین عابدخجسته مقام سوم مشترک را بدست آورده و به مدال برنز دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم دونفره بانوان بدمینتون در مرحله نیمه نهایی این مسابقات در مصاف با تیم نیجریه با نتیجه 2 بر یک این دیدار را واگذار کردند و از راهیابی به دیدار فینال بازماندند.

ثریا آقایی و ثمین عابدخجسته ملی پوشان بدمینتون ایران در مسابقات بین المللی بدمینتون نیجریه که در روزهای دوم لغایت پنجم مرداد ماه جاری در شهر لاگوس برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

قهرمانی تیم دوبل ایران در تورنمنت بین‌المللی بدمینتون ساحل عاج

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بدمینتون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بدمینتون بدمینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست

سیامک یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه ژیمناستیک ایران برای نخستین بار توانست سهمیه المپیک را کسب کند، اظهار کرد: اتفاقی تاریخی رخ داده و ژیمناستیک ایران توانست به المپیک راه یابد. در این راه عوامل فدراسیون و در رأس آن سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون با برنامه‌ریزی خوب و اجرای دقیق به ژیمناست مستعد کشورمان کمک کردند تا او بتواند ژیمناستیک کشورمان را برای اولین بار المپیکی کند.

وی ادامه داد: با شناختی از عوامل فدراسیون دارم مطمئناً برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای الفتی خواهند شد تا در مسابقات المپیک نتایج قابل قبولی بگیرد. ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست و اگر الفتی خوب تمرین کند و از نظر روانی در وضعیت مناسبی باشد با تمرکز بالای خود می‌تواند شانس کسب مدال داشته باشد و بر روی سکو برود تا به کاروان ورزشی ایران کمک کند.  

ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست

کارشناس ژیمناستیک درباره اینکه الفتی در جام جهانی قطر یکی از اجرا‌های خود را از دست داد، عنوان کرد: پیش از مسابقات الفتی کاملاً آماده بود و دلیل اینکه در اجرای اول موفق نبود را به دلیل اینکه در قطر نبودم نمی‌دانم. ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست و قهرمانان المپیک هم پیش آمده در اجراهای خود به خاطر از دست دادن لحظه‌ای تمرکز بر زمین افتادند. همه ورزشکاران استرس دارند به خصوص آنهایی که در بالاترین سطح رقابت می‌کنند. الفتی پیش از این عملکرد بسیار خوبی در مسابقات قبلی ثبت کرده بود که با وجود آنکه نتوانست اجرای مدنظرش را در قطر داشته باشد موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

راه افزایش نمایندگان در المپیک

وی در مورد اینکه ژیمناستیک ایران چگونه می‌تواند سهمیه‌های خود را در المپیک افزایش دهد، عنوان کرد: در اوایل ریاست زهرا اینچه درگاهی بر فدراسیون ژیمناستیک او گفته بود به شکلی برنامه‌ریزی کنیم تا در المپیک پاریس دو نماینده داشته باشیم. این برنامه‌ریزی به ثمر نشسته و در المپیک پاریس یک ژیمناست و یک داور داریم. مطمئناً برای آنکه نمایندگان بیشتری در المپیک بعدی داشته باشیم باید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم. با توجه بیشتر به ورزش مدال‌آور ژیمناستیک این توانایی را داریم تا در ادوار بعدی المپیک و بازی‌های آسیایی با نمایندگان بیشتری که داریم برای کسب مدال راهی مسابقات شویم.

از کسب مدال الفتی ناامید نیستم

یوسفی در خصوص اینکه الفتی چگونه می‌تواند همانند المپیک آسیایی هانگژو در المپیک پاریس هم مدال‌آوری کند، تأکید کرد: آوردگاه المپیک به شکلی است که تمامی ورزشکاران برای کسب مدال می‌آیند و الفتی هم از این قاعده مستثنی نیست. همدلی و همراهی جامعه ژیمناستیک به الفتی روحیه بالاتری می‌دهد و آمادگی ذهنی کامل به میدان برود. به یاد داشته باشیم المپیک آوردگاه قهرمانان تمامی رشته‌هاست و نخبگان هر رشته ورزشی راهی مسابقات می‌شوند. برای کسب مدال الفتی ناامید نیستیم ولی نباید بار روانی منفی ایجاد کنیم. کسب مدال برای او و ژیمناستیک ایران دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • سه سهمیه المپیکی ایران در قایقرانی