Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر اصفهان گفت: خصوصی‌سازی سازمان اتوبوسرانی با شرط نظارت بسیار شدید و حتی بی‌رحمانه به نفع مردم می‌تواند شرایط خوبی را برای شرکت واحد اتوبوسرانی رقم بزند.

شیرین طغیانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: موضوع حمل ونقل عمومی یک مسیر دوطرفه است، زیرا از یک سو استقبال مردم باعث ایجاد شرایط فشار بر شرکت واحد و شهرداری و از سوی دیگر کیفی سازی اتوبوسرانی باعث حضور بیشتر مردم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بستر حمل ونقل فرهنگسازی، درست بودن مسیرها و کیفیت سامانه‌ها، می‌تواند مردم را به استفاده هر چه بیشتر از اتوبوس ترغیب کند.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه در فضای فرهنگی جامعه ما داشتن خودروی شخصی به یک ارزش تبدیل شده است، تصریح کرد: به همین دلیل حتی اگر تعداد اتوبوس ها افزایش پیدا کند، عده ای باز هم ترجیح می دهند که سفرهای درون شهری خود را با خودرو شخصی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: درصد زیادی از بودجه سال جاری شهرداری اصفهان به بخش حمل و نقل عمومی اختصاص یافته است، افزود: در این دوره مدیریت شهری هزینه‌های اتوبوسرانی تا چهار برابر به شدت افزایش پیدا کرده و شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد.

طغیانی ادامه داد: در این شرایط دشوار اقتصادی شاید خرید اتوبوس سخت باشد، اما نوسازی و بازسازی اتوبوس‌ها در دستور کار قرار گرفته و تاکنون در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه خطوط اتوبوسرانی شهر اصفهان باید اصلاح شود، تاکید کرد: سامانه حمل ونقل عمومی وقتی تکامل پیدا می کند که در راستای یک شبکه منسجم باشد.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر اصفهان با ابراز خرسندی از پیشرفت احداث خط دو متروی اصفهان، گفت: تا زمانی که شبکه حمل ونقل عمومی کامل نشود نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که شهروندان به گزینه دیگری برای انجام سفرهای درون شهری خود فکر نکنند.

وی تصریح کرد: باید با ارتقاء سطح فرهنگسازی، مدارس را به استفاده هر چه بیشتر از اتوبوس ها به جای سرویس مدارس توسط خودرو ترغیب و در این راستا بسته های تشویقی تعریف کرد.  

طغیانی با اشاره به خصوصی سازی ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی شهر اصفهان، گفت: خصوصی‌سازی با شرط نظارت بسیار شدید و حتی بی رحمانه به نفع مردم می تواند شرایط خوبی را برای شرکت واحد اتوبوسرانی رقم بزند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اتوبوس حقوق شهروندی حمل و نقل عمومي خصوصی سازی سازمان اتوبوسرانی اصفهان شوراي شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگهی واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال منتشر شد

سازمان خصوصی‌سازی آگهی واگذاری سهام ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال را منتشر و قیمت پایه و شرایط عرضه سهام این باشگاه‌ها را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، سامانه خصوصی سازی امروز _یکشنبه بیست و ششم فروردین_ آگهی واگذاری سهام ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال را منتشر کرد.

در این آگهی، قیمت پایه و شرایط عرضه سهام دو باشگاه مذکور مشخص شده است. زمان عرضه سهام طبق این آگهی بر اساس اعلام فرا بورس تعیین می‌شود.

قیمت پایه و شرایط عرضه سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران

قیمت پایه و شرایط عرضه سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس

کد خبر 744426

دیگر خبرها

  • انجام تکالیف سازمان فناوری اطلاعات با مشارکت بخش خصوصی
  • بررسی روند خصوصی‌سازی سرخابی‌ها در مجله فوتبال
  • دومین هشدار وضعیت قرمز جوی در سال ۱۴۰۳ | خطر سیل بیخ گوش این استان‌ها
  • ویزیت پزشکان عمومی، ۱۲۶۰۰۰ تومان،متخصص ۱۸۹ هزار تومان
  • ۶ مزیت برتر ابر ترکیبی برای کسب و کارها
  • چین به سپر ضد حمله کوانتومی مجهز شد
  • انتشار آگهی واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال
  • شهرداری تهران چطور می خواهد مشکل کمبود اتوبوس را حل کند؟
  • آگهی واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال منتشر شد
  • سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی، محکم و درس‌آموز بود/ پاسخ شدیدتر ایران در صورت سرزدن هرگونه غلط دیگری از سوی رژیم صهیونیستی/هر گونه تهدید، از مبدأ هر کشوری پاسخ مناسب و شدید به منشا تهدیدات را در پی خواهد داشت