Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم افتتاحیه اولین دوره آموزشی کمک داور ویدیویی فردا (سه‌شنبه) در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود. تاریخ انتشار: 13:12 - 31 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۵۲۴۲

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اولین دوره آموزشی سیستم کمک داور ویدیویی به مدرسی محمدصالح سوبخیدین از مالزی با حضور ۲۴ داور آغاز می‌شود و تا روز جمعه ۴ مردادماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس مراسم افتتاحیه این کلاس فردا (سه شنبه اول مردادماه) ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود و پوشش رسانه‌ای برنامه در یک ساعت آغازین کلاس خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال میزان مالزی کمک داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد

اسلام رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دوره آموزشی اصول تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در حومه شهر اهرم شهرستان تنگستان امروز، چهارشنبه، با حضور مدیر حفظ نباتات استان بوشهر برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تنگستان عنوان کرد: با توجه به مشاهده نوعی عارضه با وجه مشخص به صورت خشکیدگی برگ‌های قسمت پایینی درخت طی هفته‌های اخیر در سطح نخیلات شهرستان تنگستان این دوره آموزشی بمنظور آشنایی باغداران منطقه با علت این عارضه و نحوه پیشگیری برگزار شد که با استقبال باغداران همراه بود.

وی گفت: مدیر حفظ نباتات استان بوشهر تمامی اصول صحیح تغذیه و باغداری در شرایط آب و هوایی منطقه را برای باغداران شرح و به سوالات تک تک باغداران با صبر و حوصله پاسخ داد.

کد خبر 6081334

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش و فرهنگ در تربیت انسان بسیار تأثیرگذار هستند
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد
  • استفاده از کمک داور ویدیویی در فوتسال جام ملت‌های تایلند
  • برگزاری مراسم روز ارتش در پادگان آموزشی صفرپنج کرمان
  • برگزاری دوره آموزشی صنعت زنبورداری در همدان
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور