Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@07:30:04 GMT

آلدرویرلد: به تاتنهام وفادار و متعهد هستم

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۵۱۵۹

آلدرویرلد: به تاتنهام وفادار و متعهد هستم

توبی آلدرویرلد، ستاره بلژیکی تاتنهام که شایعات زیادی درباره جدایی‌اش از این تیم مطرح شده می‌گوید به تاتنهام وفادار و متعهد است.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره جدا شدن توبی آلدرویرلد، ستاره بلژیکی تاتنهام از این تیم در تابستان جاری مطرح شده او می‌گوید تمام تمرکزش به تاتنهام معطوف بوده و به این تیم کاملا وفادار ومتعهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علت شایعات مطرح شده درباره جدایی این ملی‌پوش بلژیکی از تاتنهام این است که آلدرویرلد به سال آخر قراردادش با اسپرز وارد شده و بر اساس مفاد قرارداد او، باشگاه‌های دیگر می‌توانند با فعال کردن بند آزادسازی 25 میلیون پوندی او، آلدرویرلد را به خدمت بگیرند.

 

 

در انگلیس گفته می‌شود چند باشگاه بزرگ اروپایی به فعال کردن این بندآزادسازی و به خدمت گرفتن ستاره 30ساله و کهنه‌کار بلژیکی اقدام کنند.

 

اما آلدرویرلد بعد از پیروزی 3-2 تاتنهام بر یوونتوس در رقابتهای اینترنشنال چمپیونزکاپ به خبرنگاران گفت:" همینطور که همیشه گفته‌ام تمام تمرکزم من به تاتنهام معطوف است و دارم تلاش می‌کنم کاری که باید انجام بدهم را به بهترین شکل ممکن انجام دهم".

 

ستاره بلژیکی تاتنهام در ادامه گفت:" در فوتبال ممکن است هر اتفاقی بیفتد ولی تمرکز من به تاتنهام معطوف است و قصد دارم برای شروع فصل جدید هر چه بهتر آماده شوم. سرمربی ما می‌داند که من به تیم و باشگاه متعهد هستم. او من را کاپیتان کرده که نشان می‌دهد به من اعتماد دارد".

 

توبی الدرویرلد تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: توبی الدرویرلد تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید کونسیسائو از مهدی طارمی/ مهاجم ایرانی متعهد و حرفه ای است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پورتو در هفته سی ام لیگ برتر پرتغال فردا یک شنبه به مصاف تیم «کاساپیا» خواهد رفت.

«سرجیو کونسیسائو» سرمربی تیم فوتبال پورتو در کنفرانس خبری پیش از این دیدار به احتمال حضور طارمی در بازی اشاره کرد و به تمجید از این بازیکن پرداخت و او را بازیکنی متعهد و حرفه‌ای توصیف کرد.

او همچنین دلایلش را برای عدم استفاده از طارمی در دیدارهای قبلی تشریح کرد و گفت: طارمی قبلاً بازی نمی‌کرد چون دیگر بازیکنان از او عملکرد بهتری داشتند اما او اکنون به خوبی کار می‌کند و رقابت خوبی با دیگر بازیکنان دارد. او در دیدار فردا یکی از گزینه‌های حضور در زمین است اما تنها گزینه نیست.

بر اساس گزارش روزنامه پرتغالی «آبولا»، محرومیت ۲ جلسه‌ای «اوانیلسون» این فرصت را برای طارمی ایجاد کرد که بتواند باز هم در ترکیب اصلی پورتو قرار بگیرد و طارمی این فرصت را خواهد داشت که در دیدار برابر کاساپیا» به میدان برود. این روزنامه در ادامه گفت: در صورتی که طارمی در دیدار برابر کاسا پیا بازی کند برای نخستین بار از دسامبر ۲۰۲۳ در ۲ بازی پیاپی در لیگ برتر پرتغال به میدان خواهد رفت.‌

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال پرتغال، پورتو با ۵۹ امتیاز سوم است. اسپورتینگ با ۷۷ و بنفیکا با ۷۰ امتیاز اول و دوم هستند.

کد خبر 6083614

دیگر خبرها

  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • جشنواره «نقالان سوره» بر روی مهم‌ترین مخاطب هنر دست گذاشته است
  • آخرین وضعیت «رویا» درنای بلژیکی + فیلم
  • دستینی اودوگی تحت عمل جراحی قرار گرفت؛ رویای حضور در یورو 2024 بر باد رفت!
  • کونسیسائو: طارمی همیشه متعهد و حرفه‌ای است
  • سرمربی پورتو: تولد دوباره طارمی؟ او همیشه متعهد و حرفه ای بوده است
  • تمجید کونسیسائو از طارمی؛ مهدی متعهد و حرفه‌ای است
  • تمجید کونسیسائو از مهدی طارمی/ مهاجم ایرانی متعهد و حرفه ای است
  • میدو: وقتی محمد صلاح در بازل بازی می‌کرد، به تاتنهام توصیه کردم که او را بخرد
  • پالتیکو: بایدن کورکورانه به اسرائیل وفادار است