Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان زنجان افزود: باید از حضور معاونان مدیران کل خودداری می‌شد؛ تنها به خاطر احترام و شأن انسانی این کار انجام نشد، التبه در این خصوص تذکر خواهیم داد و در صورت تکرار برخورد لازم با این مدیران انجام خواهد شد.

وی همچنین با انتقاد از عملکرد محیط زیست استان زنجان اظهار داشت: متاسفانه درخواست هر مجوزی به واسطه این اداره کل مشکل ساز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان زنجان خاطرنشان کرد: شرکت برق منطقه‌ای استان نسبت به انجام همه کارها تاکید دارد، اما در عمل چیزی دیگری است و این به دلیل نبود تعهد کاری بوده است.

وی اظهار داشت: حضور مدیران در جلسات مهم استان می‌تواند علاوه بر تعهد کاری که دارد، به انسجام بخشی بیشتر کارها و اتخاذ تصمیمات بهتر منتهی شود.

حقیقی با بیان اینکه شرکت آب منطقه‌ای به موضوع چاه‌های غیر مجاز استان با اهتمام بیشتری وارد شود، افزود: باید در مرحله نخست این چاه‌ها مسدود شوند.

این مسئول اضافه کرد: در صورت بروز مشکل، لیست افراد به استانداری ارائه و سپس دستور کتبی برای ادامه کار و برخوردهای لازم صادر خواهد شد و باید انسداد چاه‌های غیرمجاز با سرعت بیشتری انجام شود.

استاندار زنجان ادامه داد: اسامی بهره برداران از چاه‌هایی که اضافه برداشت دارند، باید از سوی شرکت آب منطقه‌ای به استانداری اعلام، تا نسبت به جمع آوری آنها اقدام شود که همکاری‌های لازم در این ارتباط انجام می‌گیرد.

وی اظهار داشت: تا جلسه آینده لیست موارد یاد شده به استانداری ارائه شود و با پیوست نامه‌ای تعطیل خواهند شد که این کار مرحله به مرحله انجام خواهد گرفت.

حقیقی افزود: طبق آمار اعلام شده یکهزار و ۲۱۰ هکتار کشت برنج در بستر رودخانه استان انجام شده و با تشکیل کمیته‌ای ممنوعیت این کار اِعمال خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای حفاظت استاندار زنجان شرکت برق منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد

استاندار اردبیل با اشاره به مصوبات سفرهای شهرستانی به خلخال گفت: دستگاه‌های مربوطه بر اساس زمانبندی نسبت به پیگیری و اجرای پروژه‌ها اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست بررسی مسائل و پروژه‌های شاخص شهرستان خلخال اظهار کرد: مدیران باید تا سفر بعدی به شهرستان خلخال پروژه‌های مصوب دورهای گذشته سفر شهرستانی را بر اساس زمان‌بندی اجرا و گزارش آن را ارائه کنند.

وی با اشاره به برخی نیازهای ضروری خلخال از جمله احداث مدرسه، افزود: کارشناسی دقیق مکان و نیازسنجی تعداد کلاس و شروع عملیات اجرایی ضروری است.

استاندار اردبیل ادامه داد: اجرای اردوگاه دانش‌آموزی در خلخال نیز از جمله موضوعات مورد نیاز دانش‌آموزان بوده و لازم است جزو مصوبات سفر بعدی به این شهرستان باشد.

عاملی با اشاره به نیازمندی‌های خلخال از جمله جاده کلور - درام، آب هشتجین و کلور، شبکه فاضلاب کلور، سدهای معیشتی شهرستان و اردوگاه ازناو - خلخال تصریح کرد: مدیران برای آغاز اجرای این پروژه‌ها و یا جلوگیری از غیرفعال شدن اجرا، پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

گفتنی است، در این نشست موضوعات دیگری همچون مشکلات مربوط به معدن و موضوعات مرتبط با دستگاه‌های کشاورزی، راهداری و آموزش‌وپرورش نیز مطرح و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات و تسهیل امور اتخاذ شد.

کد خبر 747902

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • برخی ساختارها در حوزه جوانی جمعیت رفع شود
  • مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت باید حل و فصل شود