Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی افتخاری پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری در خصوص حذف قبوض کاغذی برق بیان داشت: حذف قبوض برق از ابتدای تیرماه سال جاری در شمال استان کرمان انجام شده است اگر چه ما این طرح را از ماه‌ها پیش به صورت آزمایشی در کرمان اجرا کرده بودیم.

وی با اشاره به اینکه کرمان اولین استان در کشور است که اقدام به حذف قبوض کاغذی برق کرده است، گفت: با توجه به اعلام دولت و برنامه‌ریزی که در خصوص حذف قبوض کاغذی برق انجام شده بود و همچنین بحث‌های زیست‌محیطی پیرامون این طرح و مقرون به صرفه بودن آن این طرح به صورت پایلوت در کرمان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان یادآور شد: اجرای این طرح باعث شده تا وصول مطالبات شرکت برق حدود ۱۲ درصد افزایش داشته باشد.

وی ابراز داشت: همشهریان ما در شهرهای شمالی استان شامل کرمان، رفسنجان، نوق، کشکوییه، زرند، شهربابک، انار، کوهبنان، راور چترود، ماهان، راین گلباف، شهداد و باغین با توجه به حذف قبوض کاغذی برق از اول تیر با ارسال قبض به صورت پیامک برای ثبت شماره تلفن همراه به چند روش اقدام کنند.

افتخاری یادآور شد: ارسال پیامک # شناسه قبض*P* به شماره ۲۰۰۰۳۴۱۱۲۱ با تلفن همراه برای دریافت قبض، ثبت شماره تلفن همراه در سایت شرکت به آدرس www.nked.co.ir ( منوی ثبت تلفن همراه)، مراجعه به دفتر پیشخوان دولت یا اعلام شماره تلفن به مأموران شرکت می‌توانند شماره خود را ثبت کنند.

وی اظهار داشت: با حذف قبوض کاغذی در هزینه‌ها ۱۰ تا ۱۵ درصد صرفه‌جویی شده که در آینده این آمار بیشتر هم خواهد شد؛ در حال حاضر ۸۵ درصد شماره همراه مشترکان را در اختیار داریم ولی باید این آمار به ۹۶ درصد افزایش یابد تا بتوانیم عملاً اطلاعات قبوض برق را به صورت پیامکی در اختیار شهروندان قرار دهیم که این مهم نیازمند همکاری مردم است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: تولید برق ما تقریباً مساوی با میزان مصرف است اما پدیده ارز دیجیتال با مصرف بسیار زیاد نیز به مشکلات شرکت برق افزوده شده است.

افتخاری یادآور شد: هر دستگاه بیت کویین ۷۲ هزار کیلو وات ساعت برق مصرف می‌کند که با مصرف چند ساله مشترک خانگی برابری می‌کند لذا نوع مصرف ما مشخص است مانند مشترکان مصارف صنعتی، کشاورزی و خانگی که غیر از این مصارف، خلاف قوانین عمل شده و ما می‌توانیم اقدام به قطع برق آنان کنیم.

کد خبر 4673157

منبع: مهر

کلیدواژه: مصرف برق برق قبض برق شرکت برق کرمان علی افتخاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف این ویتامین سبب کاهش وزن می‌شود

به گزارش خبرآنلاین ،مصرف مکمل اینولین، مکمل ویتامین D و نوشیدن شیر کم چرب هر کدام به‌طور مکرر با کاهش وزن مرتبط هستند.

ایسنا در خبری نوشت:نتایج تحقیق نشان داده است که اینولین، فیبر طبیعی موجود به‌عنوان مکمل، می‌تواند کاهش وزن را چهار برابر کند. اینولین فیبری است که به‌طور طبیعی در بسیاری از غذاها از جمله تره فرنگی، گندم، پیاز، موز و مارچوبه یافت می‌شود.

تاکنون نتایج تحقیقات به‌طور مکرر نشان دادند که مصرف مکمل ویتامین D با کاهش وزن مرتبط است. افرادی که ویتامین D مصرف می‌کنند بدون رژیم غذایی یا تغییر سبک زندگی وزن خود را کاهش می‌دهند.

همچنین با افزودن رژیم غذایی و ورزش به سبک زندگی خود می‌توانید به افزایش بیشتر کاهش وزن کمک کنید.

نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که نوشیدن روزانه سه فنجان شیر کم چرب نیز می‌تواند کاهش وزن را دو برابر کند.

زنان چاق و دارای اضافه وزن در این مطالعه زمانی که هر روز یک و نیم پیمانه شیر کم‌چرب می‌نوشیدند، در مدت هشت هفته ۱۰ پوند وزن کم کردند.

پروفسور گری فراست، یکی از محققان این تحقیق در مورد اینولین و کاهش وزن گفت: این نتایج از این جهت دلگرم‌کننده هستند که نشان می‌دهند این مکمل غذایی بالقوه، زمانی که با ورزش ترکیب شود، می‌تواند به افراد کمک کند تا ذخایر چربی خود را سریع‌تر بسوزانند، اشتها را کاهش دهند و در درازمدت به رسیدن به وزن سالم کمک کنند.

علاوه بر این، اینولین به‌طور طبیعی در بسیاری از غذاها از جمله گندم، تره فرنگی، موز و مارچوبه یافت می‌شود. فیبر به بدن کمک می‌کند تا سریعتر چربی بسوزاند و هوس خوردن غذاهای پرکالری را کاهش می‌دهد.

محققان در مورد ارتباط بین کاهش وزن و شیر کم چرب اظهار کردند: نتایج ما نشان داد که مصرف شیر کم‌چرب تاثیر مفید رژیم غذایی با محدودیت انرژی را بر چاقی مرکزی و عمومی افزایش می‌دهد بنابراین می‌توان رژیم غذایی غنی از کلسیم لبنی را در افراد چاق امتحان کرد.

محققان در مورد ویتامین توضیح دادند که یافته‌های این تحقیق کارآزمایی بالینی دوسوکور در زنان چاق و دارای اضافه وزن ۲۰ تا ۴۰ ساله نشان داد، مکمل ویتامین D با دوز ۵۰هزار IU/w به مدت ۶ هفته به‌طور قابل توجهی میانگین شاخص توده بدنی (BMI) و وزن را کاهش داد، از طرفی سطح ویتامین D این افراد را در مقایسه با گروه کنترل به‌طور قابل توجهی افزایش داد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897003

دیگر خبرها

  • مصرف این ویتامین سبب کاهش وزن می‌شود
  • وضعیت شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی
  • کاهش ۵۰ درصدی بیماری‌های ریشه گیاهان با استفاده از کود بیولوژیک
  • ۴۰۰۰ همت برای تحقق نرخ رشد ۸ درصدی در اقتصاد کشور نیاز است
  • خم شدن کمر اقتصاد اسرائیل زیر بار جنگ غزه
  • مواجهه ۲.۴۲ درصدی خانواده‌های ایرانی با هزینه‌های سلامت/ راهکار‌های کاهش هزینه‌های کمرشکن سلامت در ایران
  • افزایش ۳۵ درصدی بهره وری آب در سطح مزرعه با سامانه آبیاری قطره‌ای
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • قیمت طلا و سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند