Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-25@04:59:12 GMT

سامسونگ گوشی تاشو را ماه آینده عرضه می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۵۴۷۳

سامسونگ گوشی تاشو را ماه آینده عرضه می‌کند

ایتنا - ​​​​​​​به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند تاشوی خود، گلکسی فولد را تا ماه آینده، اوت ۲۰۱۹، روانه بازارهای جهانی کند.
گلکسی فولد که یک گوشی هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر است، یک محصول بسیار گران قیمت و لوکس ارائه شده از سوی شرکت کره‌ای سامسونگ به شمار می‌رود چرا که به هنگام رونمایی از آن، با قیمت ۱۹۸۰ دلار قیمت گذاری شد و در اختیار و معرض دید شرکت کنندگان و علاقمندان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گوشی با بهره‌مندی از صفحه نمایش انعطاف پذیر این امکان را به کاربرانش می‌دهد تا در صورت لزوم، از قابلیت بزرگ شدن نمایشگر و تبدیل به تبلت آن نیز استفاده کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، چند ماه پیش بود که بعد از عرضه آزمایشی این محصول ، مشخص شد که صفحه نمایش گلکسی فولد به هنگام خم شدن با مشکل مواجه می شود که ممکن است این مساله در درازمدت و در حین استفاده کاربران به مشکلات جدی‌تری تبدیل شود. به همین سبب ، سامسونگ، شرکت توسعه دهنده آن با انتشار بیانیه ای به جمع آوری تمامی نمونه های عرضه شده اقدام و سپس اعلام کرد که بعد از بررسی های دقیق و برطرف کردن مشکل مربوطه، دوباره آن را به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد تا کاربران بتوانند از قابلیت های جدید و منحصر بفرد آن بهره مند شوند.

حالا در تازه ترین اخبار و گزارش های منتشر شده در وب سایت india today، به نظر می‌رسد که انتظار علاقمندان و کاربران این گوشی هوشمند تاشو تا ماه آینده ، اوت ۲۰۱۹ میلادی، به پایان خواهد رسید و گلکسی فولد پس از چندماه وقفه راهی بازارهای جهانی خواهد شد.
به گفته کارشناسان و منابع داخلی سامسونگ، این شرکت طراحی لولا و نمایشگر تاشوی گلکسی فولد را بهبود بخشیده و تمامی بررسی و آزمایش‌های مربوط به آن را به درستی انجام داده است تا این محصول را آماده رونمایی و عرضه به بازار کند.

بسیاری از تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که گلکسی فولد پس از رونمایی از گلکسی نوت ۱۰ در تاریخ هفتم اوت سال جاری میلادی ، در یک روز دیگر باری دیگر معرفی و عرضه خواهد شد.
این کارشناسان معتقدند که احتمال رونمایی این دو محصول در یک روز و در جریان برگزاری مراسم رونمایی از گلکسی نوت ۱۰ بسیار ضعیف خواهد بود.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوشی تاشو گلکسی فولد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G با تراشه Dimensity 6100 Plus به زودی وارد بازار می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی ردمی 13C 5G در ماه دسامبر ۲۰۲۳ میلادی در سه رنگ مشکی، سبز و نقره‌ای وارد بازار هند شده است، اخیراً رندرهایی از این محصول منتشر شده است که نشان می‌دهد نسخه آبی آن نیز به زودی عرضه می‌شود؛ این محصول در سه مدل وارد بازار خواهد شد، مدل اول با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۲۵ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، مدل دوم با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۴۵ دلار عرضه می‌شود و مدل دیگر با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۶۸ دلار وارد بازار می‌شود.

گوشی ردمی 13C 5G دارای نمایشگر ۶.۷۴ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و میزان روشنایی ۶۰۰ نیت است، یک حسگر اثرانگشت نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه شده است؛ این محصول با استفاده از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌‏شود و به تراشه Dimensity 6100 Plus مجهز شده است و با حافظه رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌سازی داخلی microSD همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی ردمی 13C 5G با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند؛ از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به سیم‌کارت دوگانه، شبکه 5G، Wi-Fi، بلوتوث 5.2، GPS، یک پورت USB-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

کد خبر 747380

دیگر خبرها

  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • گوشی ریلمی Narzo 70 5G چه مشخصاتی دارد؟
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟