Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@11:42:59 GMT

عروسی به کوچه سرمربی پرسپولیس رسید

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۵۴۸۱

 اردوی پرسپولیس در ترکیه را می‌توان یک افتضاح بزرگ دانست. همه بازیکنان و مربیان این تیم از مکان و شرایط اردو ناراضی و شاکی هستند. این اردو هم به لحاظ شرایط جوی، هم مکان برگزاری تمرینات، چمن، امکانات و شرایط تمرینی بسیار بد و غیرحرفه‌ای توضیف شده است.

اخبار ورزشی- کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس قصد داشت در این اردو حداقل دو بازی و حداکثر ۴ بازی تدارکاتی برای شاگردانش برنامه ریزی کند، ولی اتفاقاتی رخ داد که همه این فرصت‌ها از دست رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، کالدرون باید خوشحال باشد، 

زیرا به لطف تورنمنتی به نام «جام شهدا»، پرسپولیس این فرصت را پیدا می‌کند تا حداقل دو بازی تدارکاتی کامل و خوب مقابل تیم‌های ایرانی برگزار کند. 

در این تورنمنت، کالدرون روز چهارشنبه تیم اول خود را مقابل سایپا می‌چیند و روز جمعه نیز، تیم دوم خود را برابر فولاد یا ماشین سازی بازی می‌دهد. این دو بازی تدارکاتی، بهترین خبر ممکن برای کالدرون بود.

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس کالدرون سرمربی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان پسر ایران که در دومین اردوی برون مرزی ترکیه به سر می‌برد، امشب سه شنبه مقابل تیم نوجوانان این کشور به میدان رفت و توانست ۳۰ به ۲۲ به پیروزی برسد.    نیمه نخست این دیدار با افت و خیز فراوانی همراه بود و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در اواخر نیمه این تیم ترکیه بود که توانست با برتری ۱۱-۱۴ به رختکن برود.    اما در نیمه دوم با تغییر سیستم دفاعی و بازی خوب، نوجوانان ایران توانستند بازی را در دست بگیرند و با ۸ اختلاف گل و با نتیجه ۲۲_۳۰ این بازی را به سود خود به پایان برسانند.   لازم به ذکر است برگزاری دومین اردوی برون مرزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال