Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-20@00:39:30 GMT

جایگاه حراست در دانشگاه‌ها متعالی است

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۵۵۵۳

جایگاه حراست در دانشگاه‌ها متعالی است

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از تبریز، عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در نشست توجیهی مدیران حراست دانشگاه آزاد اسلامی شمال‌غرب کشور که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد اظهار کرد: برگزاری جلسات آموزشی و نشست‌های توجیهی برای آشنایی مدیران دانشگاه با سیاست‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی لازم و ضروری بوده و قطعاً در روند اجرای بهینه برنامه‌های دانشگاه اثرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حراست یکی از ارکان مهم دانشگاه است، افزود: اهمیت جایگاه حراست و نقش کارآمد آن در تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی و مأموریت‌های سازمانی بر کسی پوشیده نیست و زمانی که نام دانشگاه در میان باشد، اهمیت این جایگاه رفیع دوچندان می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: امیدوارم با تشریح اهداف و مأموریت‌های جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی و هم‌اندیشی مدیران، زمینه تعامل همه‌جانبه با استادان، مدیران، دانشجویان و کارکنان دانشگاه بیش‌ازپیش فراهم آید.

جوانپور درباره انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات مقطع مهم و حساس کشور است و با توجه به اینکه امروز دشمنان ما به دانشگاه‌ها و جوانان تمرکز دارند. اگر غفلتی انجام شود می‌تواند آسیب‌زا و چالش‌برانگیز باشد.

نشست توجیهی مدیران حراست دانشگاه آزاد اسلامی شمال‌غرب کشور امروز در سالن شمس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با حضور مدیران حراست دانشگاه آزاد اسلامی شمالغرب کشور برگزار شد.

انتهای پیام /

316 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز دکتر عزیز جوانپور مدیران حراست دانشگاه آزاد اسلامی شمال غرب کشور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور

به گژارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد فاطمی نماینده منتخب مردم بابل در مجلس دوازدهم شورای اسلامی در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تبریک و افتخار از حملات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: امروز کشور به لحاظ نظامی و دستاورد‌های علمی، پژوهشی و اختراعات نخبگان و تولیدات محصولات علمی در مجامع بین‌المللی دارای اقتدار و صاحب نفوذ است.

وی افزود: مردم ولی نعمتان ما هستند و خواهان رفاه اجتماعی و معیشتی هستند. دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت مدیران جهادی به جامعه کمک کرد. لازم است از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد در پویایی و شکوفایی این مملکت استفاده بهینه کرد.

نماینده منتخب بابل به رشادت‌ها و ایثار ملت در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حریم و حرم اشاره کرد و گفت: مردم همیشه پای نظام و انقلاب و رهبری ایستادند. شهداء دارای کرامت هستند مهمترین اهداف و فعالیت مسئولان در راستای منویات مقام معظم رهبری و مطالبات مردم و دانشگاهیان است.

فاطمی بیان کرد: الگو پذیری از سیره حضرت علی(ع) و در فعالیت‌های اجرایی کشور بسیار حائز اهمیت بوده و رعایت این سیره می‌تواند نگین درخشان حکمرانی باشد. احقاق حق حقوق شهروندی برای معیشت مردم یک تکلیف است.

وی عنوان کرد: شهرستان بابل یکی از مهم‌ترین مراکز علمی و فرهنگی بوده و از ظرفیت علمی بالایی برخوردار است. در ایجاد و گسترش رشته‌های مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی بابل تلاش کرده و به اتفاق همکاران مجلس از حقوق شهروندی کارکنان و هیئت علمی دفاع و برای ارتقای سطح علمی، پژوهشی و فرهنگی بابل و دانشگاه و مراکز آموزشی تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتخار آفرینی نیرو‌های مسلح در عملیات«وعده صادق» را به جوانان شرح دهیم
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • ارتش جایگاه مهمی در حفظ و حراست کشور دارد
  • پای صنعت باید در دانشگاه باز شود
  • به دنبال حرکت جدیدی در دانشگاه گیلان هستم
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم