Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: به زودی بیمارستان علی بن ابیطالب زاهدان به کلنیک دندانپزشکی مجهز می شود.

«مجید یوسفی» با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: بیمارستان علی بن ابیطالب علیه السلام زاهدان یکی از بیمارستانهای تخصصی و فوق تخصصی سیستان و بلوچستان است که در این بیمارستان تمامی خدمات درمانی به بیمار داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از راه اندازی کلینیک دندانپزشکی در بیمارستان علی بن ابیطالب علیه السلام زاهدان خبر داد و افزود: جهت رفاه شهروندان و بهره مندی از خدمات بهداشت و درمان کلنیک دندانپزشکی در بیمارستان علی ابن ابطلب زاهدان دایر می شود.

 

یوسفی یادآور شد: تعرفه های کلنیک دندانپزشکی در بیمارستان علی بن ابیطالب زاهدان با نرخ دولتی خواهد بود.

 

وی افزود: تمامی خدمات دندانپزشکی شامل خدمات اورژانسی، ترمیم، و کشیدن در این کلینیک قابل انجام خواهد بود و امکان ارائه خدمات به بیماران خاص نیز و جود خواهد داشت.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقام معظم رهبری ارزانی شبستان کتابخانه های عمومی حائری روزنامه مسجد آیت الله اعرافی اعرافی خدمات اورژانسی بیمارستان علی بن ابیطالب کلینیک دندانپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان از فوت یک شهروند براثر طوفان ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

فرزانه کوشا اظهار کرد: وزش باد شدید امروز در زاهدان موجب شد یک دیوار بر روی تعداد هفت نفر از همشهریان زاهدانی سقوط کند.

وی ادامه داد: این افراد توسط خانواده به بیمارستان منتقل شدند که پس از معاینات و اقدامات درمانی یک نفر فوت، یک نفر ترخیص و پنج نفر در اورژانس بستری شدند.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان گفت: به دنبال فروریختن دیوار به دلیل وزش باد، مریم براهویی ۱۳ ساله بدون علائم حیاتی به بیمارستان منتقل و با وجود انجام عملیات احیا توسط پزشکان متاسفانه فوت شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد