Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@04:20:35 GMT

خارگی‌ها به جای اکسیژن آب تنفس کردند

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۵۶۲۸

خارگی‌ها به جای اکسیژن آب تنفس کردند

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: پیش بینی شده با توجه به تداوم وزش ملایم بادهای جنوبی تا پایان هفته جاری رطوبت بالای هوا، غبار محلی و وقوع مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در این استان است.

محمدرضا انصاری افزود: در ۲۴ ساعت گذشت با افزایش رطوبت و گرمای هوا شهرهای برازجان، خورموج و اهرم دمای ۴۵و جم ۲۹ درجه به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که در بیشتر وقت امروز و فردا شرایط جوی و دریایی در استان بوشهر به طور نسبی آرام است.

انصاری ادامه داد: در ساعاتی از ظهر و بعد از ظهر در سواحل و روی دریا سرعت وزش باد و در پی آن ارتفاع موج اندکی افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: امروز نیز در ساعاتی از بعد از ظهر تا شب با افزایش پوشش ابر در مناطق جنوبی استان احتمال وقوع رعدوبرق و رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

انصاری اضافه کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در این مدت در نیمه جنوبی استان در ساعات بعد از ظهر تا شب همراه با رشد ابر و احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی پیش بینی شده است.
انصاری بیان کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و طی ساعات بعد از ظهر تا اوایل شب بویژه روی دریا و در سواحل ۱۴ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.
وی اظهارداشت: برای ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتی متر و دور از ساحل گاهی تا ۱۲۰ سانتی متر پیش بینی شده است.
انصاری گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد، جزر اول ۰۵:۲۱، مد دوم ۱۱:۲۶ و جزر دوم ۱۸:۴۲ خواهد بود.

۷۲۱۲/‏۶۰۴۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر به دستگاه‌های اجرایی

به گزارش قدس آنلاین، کورش دهقان اظهار کرد: داده های هواشناسی بیانگر این است که از روز دوشنبه ۲۷ فروردین سامانه بارشی وارد استان بوشهر و اوج بارش‌ها روز سه‌شنبه پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود : بارش باران از عصر دوشنبه ۲۷ فروردین آغاز می‌شود که اوج این بارندگی سه‌شنبه ۲۸ فروردین پیش‌بینی شده است.

دهقان یاد آور شد: شهرستان‌های دیر ، کنگان، عسلویه و جم بیشترین میزان بارندگی را خواهند داشت .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر تصریح کرد: فرمانداران شهرستان های یادشده و دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران استان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و تمهیدات لازم برای جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: در سایر شهرستان‌های استان نیز با توجه به هشدار سطح نارنجی در نقاط ساحلی پیش‌بینی لازم برای مقابله با هرگونه بحران انجام شده است.

دهقان گفت: به مردم توصیه می‌شود ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری در این ایام از اسکان و استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضعیت جوی و دریایی آرام برای بوشهر
  • از سیاره زهره کربن و اکسیژن نشت می‌کند
  • اعزام بیمار حادثه دیده خارگی با بالگرد در شرایط بد آب و هوایی
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۸ فروردین
  • وقوع بارش باران و ریزش تگرگ در استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود
  • هشدار سطح قرمز هواشناسی بوشهر برای بارش باران
  • ارائه بیش از ۹۸ هزار ساعت آموزش به ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی زنجان
  • پیش بینی وقوع سیلاب در استان
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در استان بوشهر
  • آماده باش ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر به دستگاه‌های اجرایی