Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدزاده گفت: به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای امدادی، آثار و مستندات شهدای امدادگر صومعه‌سرا جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «بردیا محمدزاده» ظهر امروز(دوشنبه، 31تیر) در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: هلال‌احمر در هشت سال دفاع مقدس کار جذب و سازماندهی و آموزش نیروهای داوطلب برای خدمت رسانی به رزمندگان در خط مقدم جنگ را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس جمعیت هلال احمر صومعه‌سرا با بیان اینکه حفظ نام و یاد شهدا در جامعه از وظایف افتخار آمیز مردم و مسئولان است، افزود: در این راستا برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای امدای و ضبط آثار و فداکاری‌های این عزیزان جان بر کف که با نثار خون پاک و مطهرشان درخت انقلاب را آبیاری کرده‌اند، جمعیت هلال احمر در نظر دارد نسبت به مستندسازی و جمع‌آوری اطلاعات برای انتقال به نسل آینده اقدام کند.

 

وی گفت: از عموم مردم شهرستان بالاخص ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا استدعا داریم چنانچه مدارک و مستنداتی درخصوص هریک از شهدای گرانقدر شهرستان مبنی بر امدادگر بودن ایشان و یا ارتباط موضوعی با هلال احمر در دفاع مقدس در دست دارند با ذکر نام، نشانی و تصویری از مستندات به این جمعیت واقع در بلوار ولیعصر(عج) صومعه سرا جنب دادگستری و یا جمعیت هلال احمر استان گیلان واقع در رشت، خیابان سعدی ، خیابان شهید ابراهیم فرقان بین تحویل دهند.

 

محمدزاده با بیان اینکه یکی از راه‌های مقابله با توطئه ضد فرهنگی، تقویت تاریخ شفاهی دفاع مقدس و حفظ آثار و مستندات مکتوب شهداست، تصریح کرد: ما امروز ادامه‌دهنده راه شهدا هستیم و باید بتوانیم دین خود را نسبت به فداکاری و ایثارشان ادا کنیم و با اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری در حفظ و حراست از انقلاب و نظام و ایران اسلامی کوشا باشیم.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز بیرجند خراسان جنوبي ارزانی شبستان حائری آیت الله اعرافی اعرافی فساد شهدای امدادگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان

به گزارش خبرآنلاین، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در هفت استان کشور، از امدادرسانی به بیش از ۲۰۰ نفر از افراد حادثه‌دیده خبر داد.

ایرنا در خبری نوشت: بابک محمودی در این باره اظهار داشت: از امروز، ۲۸ فروردین تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه، استان‌های بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

محمودی اضافه کرد: در این مدت، ۲۴ مورد عملیات امدادی از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر انجام شد و امدادگران به ۲۰۸ نفر متاثر از سیل و آب‎گرفتگی امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: ۲۴ تیم عملیاتی، شامل ۱۲۵ امدادگر، ۱۳ نفر را اسکان اضطراری دادند و آب جمع شده در هشت واحد مسکونی نیز توسط این گروه‌های امدادی تخلیه شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهروندان در زمان‌های اعلام شده از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس گیرند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895981

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • اجلاسیه ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • آماده باش ۴۰۰ نیروی امدادگر هلال احمر در نقاط مختلف استان کرمان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل