Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین علی مقنی رئیس بنیاد مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن در دو بخش مقدماتی و نهایی در شهر مقدس قم برگزار می‌شود. نتیجه نهایی دوره مقدماتی چهل و دومین مسابقات سراسری قرآن کریم مردادماه سال ۹۸ اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: کمیته فنی و داوری مسابقات، شرکت‌کنندگان راه‌ یافته در بخش مقدماتی مرحله کشوری این دوره از مسابقات را بر اساس قرعه‌کشی و زمان‌بندی مشخص‌ می‌کند تا در مرحله نهایی با یکدیگر رقابت کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مقنی گفت: مسابقات بخش مقدماتی به تفکیک در رشته های اذان (۱۰ و ۱۱ مرداد)، همسرایی و همخوانی (۱۱ و ۱۲ مرداد)، دعاخوانی (۱۲ و ۱۳ مرداد)، حفظ (۱۰ و ۲۰ جزء ۱۵تا ۱۹ مرداد)، قرائت ترتیل (۲۱ و ۲۲ مرداد)، حفظ کل (۲۲ تا ۲۶ مرداد)، قرائت تحقیق (۲۶ تا ۳۰ مرداد) برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات قرآنی کشور قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، احسان عابدی در گفتگو با خبر ۲۰ شبکه‌ی یزد با اشاره به پیشتازی یزدی‌ها در طرح ۴ هزار نفری حافظ قرآن کریم گفت: از تعداد کسانی که ثبت نام کرده اند، تاکنون ۳ هزار و ۷۰۰ نفر در موسسات قرآنی، حفظ کلام نورانی وحی را آغاز کرده اند.

وی افزود: این طرح بصورت مردمی و با مشارکت دولت انجام می‌شود و مجری آن اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: برای شرکت در این طرح، افرادی که علاقه‌مند به کسب عنوان پر برکت حافظ کل قرآن کریم هستند می‌توانند در سامانه ثبت نام به آدرس https://hefz.telavat.ir/Guest نسبت به ثبت نام اقدام و مشخصات خود را برای یکی از موسسات نزدیک به محل سکونت خود ثبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم
  • صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری امروز اعلام می‌شود
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • (ویدئو) پیروزی حسین وفایی برابر مارکو فو در مقدماتی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴