Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد اقدامات رژیم صهیونیستی در شهر قدس مبنی بر خراب کردن خانه‌های فلسطینیان، به مثابه جنایت علیه ساکنان این شهر، اشغال مجدد مناطق و کوچ اجباری ساکنان است.

جهاد اسلامی تاکید کرد: این جنایت نتیجه مستقیم طرح موسوم به معامله قرن و عادی‌سازی مستمر روابط با رژیم اشغالگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رژیم اشغالگر بدون توجه به جهان و سازمان‌های جهانی رفتار می‌کند؛ زیرا این سازمان‌ها در برابر اقدامات آن کوتاهی و سکوت کرده‌اند. این جنبش مقابله با تجاوزگری‌های اسرائیل، تشدید انتفاضه و رویارویی همه جانبه را خواستار شد و تاکید کرد جنایت خراب کردن خانه‌ها در روستای «صور باهر» بی‌پاسخ نخواهد ماند.

صبح امروز بلدوزر‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی با حمایت نظامیان این رژیم، تخریب بیش از ۷۰ واحد مسکونی فلسطینی‌ها را در محله وادی الحمص در جنوب قدس آغاز کردند. عملیات تخریب این خانه‌ها همزمان با حضور گسترده نظامیان اشغالگر در جنوب قدس صورت می‌گیرد. نظامیان صهیونیست ده‌ها خانواده فلسطینی را مجبور به ترک خانه‌هایشان کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم

به گزارش جماران؛ جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که پاسخ جمهوری اسلامی ایران به حمله اخیر دشمن صهیونیستی به کنسولگری این کشور در دمشق ثابت کرد که دوران "بزن در رو" دیگر به سر آمده است.

در این بیانیه آمده است: ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس همچنان پیگیر تحولات پاسخ  مشروع و شایسته جمهوری اسلامی ایران به جنایت دشمن صهیونیستی در هدف قرار دادن کنسولگری این کشور در دمشق و ترور فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.

این بیانیه می‌افزاید: ما ضمن قدردانی از اقدامات جمهوری اسلامی ایران، موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی در حالی که در برابر نسل‌کشی ملت فلسطین در غزه و تجاوزات علیه ساکنان قدس و کرانه باختری و اسرای فلسطینی سکوت کردند، را محکوم می‌کنیم.

حماس تاکید کرد: پاسخ جمهوری اسلامی ایران تاکیدی است بر اینکه دورانی که دشمن صهیونیستی بدون هرگونه محاسبه و مجازات عربده‌کشی می‌کرد، به سر آمده و همزمان توهم تکیه کردن بر این رژیم نیز دیگر پایان یافته است.

این جنبش افزود: ما بار دیگر امت اسلامی و عربی و جریان‌های مقاومت در منطقه و تمامی آزادگان جهان را به ادامه حمایت از ملت فلسطین در نبرد مبارک طوفان الاقصی برای آزادسازی سرزمین و مقدسات فلسطین فرامی‌خوانیم.

دیگر خبرها

  • روز۱۹۵ طوفان‌الاقصی|۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان
  • «وعده صادق» پاسخ مشروع ایران به تجاوزات صهیونیست‌ها بود
  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • حماس خواستار جنبش جهانی برای حمایت از اسیران فلسطینی شد
  • تخریب قبور ائمه بقیع از تلخ‌ترین حوادث تاریخ اسلام بود
  • ۷ شهید در بمباران خانه‌ای در جنوب غزه
  • چه بازیگری مصدر تنش بود؟/وارونه نمایی به سبک فرانسوی‌ها
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی پیامی روشن برای همه دارد
  • تخریب ۱۵۵ مرکزدرمانی و۳۰۲۴جنایت جنگی ازآغاز تجاوزاسرائیل به غزه