Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استانداری تهران گفت: تکمیل ۸ کیلومتر پایانی پروژه کمربندی دوم تهران به اداره کل راهداری استان تهران واگذار شد. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، محمد تقی‌زاده امروز در بازدید از پروژه کمربندی دوم تهران با بیان اینکه تکمیل این پروژه به 100 میلیارد تومانی اعتبار نیاز دارد اظهار داشت: عملیات تعریض کمربندی دوم تهران حد فاصل اتوبان تهران - قم تا بزرگراه امام رضا(ع) با اعتبار 100 میلیارد تومان تا اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کمربندی دوم تهران می‌تواند به ‌عنوان زیرساخت توسعه استان تلقی شود تصربح کرد: طول این پروژه بیش از 28  کیلومتر است که انتهای آن به اتوبان تهران- قم متصل می‌شود که با 25 هزار تردد روزانه دارای بار ترافیکی سنگینی است.

کمربندی جدید قم امسال کلنگ‌زنی می‌شود8 درصد از تصادفات استان فارس در کمربندی شیراز رخ می‌دهدتکمیل رینگ کمربندی ارومیه 800 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

معاون عمرانی استانداری تهران با اشاره به روند پیشرفت پروژه افزود: اقدامات اجرایی در بخشی از پروژه آغاز شده و علاوه بر این کار مطالعات و اجرای طرح و نقشه نیز تا مسیر 20 کیلومتری پروژه انجام ‌شده است اما متأسفانه وضعیت پروژه در 8 کیلومتری انتهایی آن از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

تقی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد این مسیر توسط اداره کل راهداری استان تأمین اعتبار و پروژه تکمیل شود که اگر با این وضعیت که بین دستگاه‌ها تقسیم وظیفه شده است پیش برویم تا یک سال آینده پروژه تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان

تین نیوز

احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است