Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دو مدافع راه‌راه پوشان تورین ممکن است در این تابستان از یوونتوس جدا شوند. تاریخ انتشار: 13:56 - 31 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۵۲۶۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، بر اساس ادعای سایت ایتالیایی «کالچو مرکاتو»، جذب ماتیس دلیخت هلندی باعث ترافیک شدیدی در خط دفاع یوونتوس شده وهمین مسئله باعث شده مسئولان این باشگاه تصمیم بگیرند یکی از مدافعین میانی خود یعنی مریح دمیرال یا دانیله روگانی را به تیم دیگری انتقال دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریح دمیرال مدافع ۲۱ ساله تیم ملی ترکیه و مدافع پیشین ساسولو ماه گذشته با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۱۸ میلیون یورو پیراهن بیانکونری را به تن کرد، اما تیم‌های رم و میلان همچنان به دنبال جذب وی هستند. گفته می‌شود بانوی پیر برای واگذاری مدافع ترکیه‌ای خود مبلغی در حدود ۳۵ میلیون یورو در نظر گرفته است که این مبلغ انتقال دمیرال را به تیم میلان محتمل‌تر می‌کند.

تیم رم هم بعد از پیوستن کوستاس مانولاس به ناپولی به دنبال جذب یک مدافع است و دانیله روگانی مدافع ۲۵ ساله بیانکونری یکی از این گزینه‌ها است. این بازیکن به تازگی قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۳ با یوونتوس تمدید کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یوونتوس میزان روگانی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست

کیم به جدایی از بایرن مونیخ فکر نمی‌کند

طرفداری | پس از ارائه عملکردی درخشان در ترکیب ناپولی و کمک به این تیم در راه قهرمانی سری آ، کیم مین جائه در تابستان 2023 با ۵۰ میلیون یورو راهی بایرن مونیخ شد. هرچند در ابتدای فصل، اوضاع برای این مدافع کره‌ای خوب پیش می‌رفت و او به طور مداوم در ترکیب اصلی باواریایی‌ها قرار می‌گرفت، اما رفته رفته وضعیت تغییر کرد و کیم حالا به اولویت سوم توماس توخل برای قرارگیری در ترکیب تبدیل شده‌است.

آینده کیم چگونه رقم خواهد خورد؟

به گزارش فلوریان پلتنبرگ، کیم مین جائه هرچند از وضعیت فعلی خود ناراضی است، اما به جدایی از بایرن مونیخ فکر نمی‌کند و می‌خواهد با تلاش بیشتر، ارزش‌های خود را برای فصل آینده به اثبات برساند. علاوه بر این، مدافع کره‌ای در شهر مونیخ احساس راحتی می‌کند و جو موجود در رختکن باشگاه را نیز دوست دارد، لذا خروج از آلیانتس آرنا در اولویت او نیست.

کیم تا چه زمانی با بایرن مونیخ قرارداد دارد؟

کیم مین جائه که در فصل جاری 30 بازی برای بایرن‌مونیخ انجام داده و آمار ۱ گل و ۲ پاس گل را به رسانده است، تا ۲۰۲۸ با باشگاه آلمانی قرارداد دارد و ارزش فعلی او توسط ترنسفرمارکت، 55 میلیون یورو تخمین زده شده‌است. از اینتر و حتی ناپولی به عنوان مشتریان این بازیکن نام برده شده‌.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • گل یری مینا به یوونتوس از روی نقطه پنالتی (کالیاری 2-0 یوونتوس)
  • گل جانلوکا گائتانو به یوونتوس از روی نقطه پنالتی (کالیاری 1-0 یوونتوس)
  • کالیاری 0-0 یوونتوس؛ نیمه اول
  • تصمیم بزرگ کاپیتان؛ ناچو فرناندز، خواهان جدایی از رئال مادرید
  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • ام باپه: تصمیم من در مورد جدایی از پاری سن ژرمن عوض نمی‌شود