Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته امام جمعه زنجان، دشمنی های ۴۰ ساله استکبار جهانی با نظام اسلامی برکسی پوشیده نیست و اقتدار امروز انقلاب اسلامی در منطقه و جهان؛ ابهت غرب را شکسته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت اله «علی خاتمی» امروز در آیین تودیع ومعارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار کرد: به رغم شرایط دشواری که در جامعه با آن مواجه هستیم، شعار انقلاب در دنیا طنین انداز شده است و استقامت مردم ایران بر اصول و مبانی برای مسلمان واجب و برای غیرمسلمان باعث افتخار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب، حوزه و دانشگاه در خاکریز قرار دارد، گفت: سنگینی بار بر دوش ۳۶ میلیون جوان است که ۱۴ میلیون آن دانشمند و فرهیخته هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به عنوان فردی که تجربیات بسیاری در مبارزات داشته و بینش سیاسی و دیدگاه علمی و فقهی محمکی دارند و تربیت شده مکتب مبارزاتی و فقهی امام خمینی (ره ) محسوب می شوند، بیانیه گام دوم انقلاب را مورد تاکید قرار دادند.

 

آیت الله خاتمی بر ضرورت ریل گذاری نقشه راه و ارائه فکر و اندیشه برای گام برداشتن در این مسیر تاکید کرد و گفت: بیش از ۱۰۰ بار واژه انقلاب اسلامی، ملت و 40 بار واژه جوانگرایی در این بیانیه به کار رفته است.

 

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دستاوردها و تهدیدها و فرصت ها در این بیانیه مورد ازیابی قرار گرفته است، اظهار کرد: تغییر مدیریتی از تاکیدات این بیانیه است.

 

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه تمدن سازی در این بیانیه مورد تاکید قرار گرفته است، افزود: امیدواری هم در این بیانیه مورد توجه رهبری است.

 

به گفته آیت الله خاتمی دشمنی های ۴۰ ساله استکبار جهانی با نظام اسلامی برکسی پوشیده نیست و اقتدار امروز انقلاب اسلامی در منطقه و جهان؛ ابهت غرب را شکسته است.

 

امام جمعه زنجان ادامه داد: مقاومت تنها گزینه در برابر دشمن است که باید همه با هم بوده و پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم که پشت سر رهبری بودن امید به بیگانگان را از بین می برد.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقام معظم رهبری حج مشهد ارزانی شبستان خراسان جنوبي روزنامه خراسان جنوبی حائری بیانیه گام دوم انقلاب مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان امام جمعه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی فلسطین در برابر اسرائیل با الگوگیری از انقلاب اسلامی

حجت الاسلام رحیم آبادی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بیرجند گفت: هم اکنون انقلاب اسلامی ایران در اوج قدرت است و مجاهدان فلسطینی با تبعیت از انقلاب ما، در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کنند.

او جنایت‌های اسرائیلی‌ها در غزه را محکوم کرد و افزود: در روز جهانی قدس با حضور در صحنه، از مردم فلسطین حمایت می‌کنیم.

حجت الاسلام رحیم آبادی انقلاب اسلامی ایران را به عنوان الگو در دنیا عنوان کرد و ادامه داد: کشور‌های بسیاری از انقلاب اسلامی ایران تبعیت می‌کنند و ما باید قدردان دستاورد‌های نظام اسلامی باشیم.

بیشتر بخوانید

 انتخابات، نشانگر بلوغ دینی، معنوی و سیاسی مردم است/ رمضان، ماهی برای تطهیر از گناهان

امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: در مقابل نقشه‌های دشمنان بی تفاوت نباشیم و دغدغه‌مند برخورد کنیم.

او امر به معروف و نهی از منکر را اقدامی مهم دانست و تصریح کرد: این اقدام باید با اخلاص و محبت در جامعه انجام شود تا منکرات به حداقل رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پیروزی انقلاب اسلامی دسیسه‌های شیاطین را نقش بر آب کرد
  • رشد اقتصادی با نقش آفرینی مردم اتفاق می‌افتد
  • گناه «خوردن حق مردم» امروز خیلی بیشتر از قبل انقلاب است
  • وضعیت فعلی بازار گناوه زیبنده نیست/ لزوم برخورد با متخلفان
  • 13 فروردین، مردم حرمت عزای امیرالمومنین(ع) را نگه دارند
  • روز قدس امسال دیدنی خواهد بود
  • انقلاب اسلامی ایران آغاز حرکت جهان به سوی ظهور حجت است
  • ایستادگی فلسطین در برابر اسرائیل با الگوگیری از انقلاب اسلامی
  • حضور مردم حل‌کننده مشکلات است
  • بیانیه روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی در محکومیت جنایات اخیردر بیمارستان شفاء غزه