Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@08:42:54 GMT

تکمیل بیش از ۶۰۰ واحد مسکن مهر در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۵۹۸۰

تکمیل بیش از ۶۰۰ واحد مسکن مهر در استان مرکزی

مدیرکل راه‌ و شهرسازی مرکزی از تکمیل بیش از ۶۰۰ واحد مسکن مهر تا پایان امسال در استان خبر داد و گفت: با تکمیل این واحدها کار ساخت مسکن مهر در استان به اتمام می رسد.

«احمد مرزبان» امروز (دوشنبه ۳۱ تیر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: با تکمیل این واحدها کار ساخت مسکن مهر تعداد زیادی از هم استانی ها صاحب خانه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راه‌ و شهرسازی مرکزی در ادامه بابیان اینکه خدمت به مردم یکی از وظایف اصلی مسئولین است افزود: در تلاش هستیم تا واحدهای مسکن مهر باقی مانده در استان را تا پایان سال به اتمام برسانیم.

 

وی بابیان اینکه تا پایان امسال باید 2 هزار واحد مسکن مهر در سطح استان ساخته شود ابراز کرد: کار ساخت واحدهای مسکن مهر در استان با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان انجام می شود.

 

مرزبان تعداد واحدهای مسکن مهر در استان را تاکنون 39 هزار و 210 واحد عنوان کرد و گفت: این واحد های مسکونی مسکن مهر در قالب‌های تعاونی، تفاهم‌نامه سه جانبه، خود مالکین و گروه‌های ساخت در استان ساخته شده است.

 

مدیرکل راه‌ و شهرسازی مرکزی در ادامه اظهار داشت: از تعداد 39 هزار و 210 واحد مسکن مهر در استان بیش از 23 هزار واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر ساخته شده است.

 

وی به ساخت واحدهای مسکونی در بافت های فرسوده استان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از سه هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده استان ساخته شده است.

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقام معظم رهبری روزنامه حج مشهد ارزانی شبستان خراسان جنوبي خراسان جنوبی نماز جمعه حائری مدیرکل راه و شهرسازی تفاهمنامه مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس اداره بنیاد مسکن صومعه سرا گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم، برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عملیات ساخت ۵۵ واحدمسکونی در این شهرستان آغاز شد.

سیدحسین محمدی افزود: این واحد‌ها در قالب ۲ طرح ۲۰ و ۳۵ واحدی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۶۶ مترمربع ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های ملی مسکن هر متقاضی باید ۱۰۰ میلیون تومان آورده اولیه داشته باشد، گفت: در اجرای این طرح به هرمتقاضی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است