Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاروق سخنور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: ۹ ایستگاه تالابی و آبی شامل رودخانه‌های کوتر، بیطاس، دارلک، ایستگاه زیر پل اگریقاش و خروجی سد و پشت دیوار سد و ۳ نقطه در تالاب کانی برازان در طول سه ماه نخست امسال با هدف بررسی وضعیت آب و ضایعات کشاورزی در رودخانه‌ها و مسیل‌های آب پایش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون مورد خاصی از آلودگی آب در مناطق تحت مدیریت و آزاد این شهرستان مشاهده یا گزارش نشده است، افزود: پایش از رودخانه‌ها برای شناسایی وضعیت رودخانه به لحاظ آلایندگی‌ها و رفع ضرر و زیان احتمالی از بابت تخریب محیط زیست و حفظ سلامتی مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام / س خ 

پایش رودخانه و تالاب کانی برازان شهرستان مهاباد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط ریست حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حاشیه سد مهاباد به مناسبت روز جهانی زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: سیدمحمد امین شیخ مندی فعال و دوستدار محیط زیست در اقدامی نمادین جهت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک،با شعار" سد مهاباد، سطل زباله نیست" قسمتی از حاشیه سد مهاباد را از وجود هرگونه زباله پاکسازی کرد.

فاروق سلیمانی گفت: هدف از این اقدام را جلب مشارکت‌های مردمی برای پاکیزه نگاه داشتن محیط ‌زیست و ترویج فرهنگ عمومی حفاظت از طبیعت عنوان کرد  و گفت: برای بهره مندی از طبیعت زیبا و سالم ،شهروندان باید طبیعت و تفرجگاهها را تمیز و پاکیزه نگه دارند .

دیگر خبرها

  • تزریق ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به تالاب هشیلان
  • بازدید کارشناسان مرکز بهداشت مهاباد از پناهگاه حیات وحش تالاب بین المللی کانی برازان
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت آب اصفهان
  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی
  • آبگیری یک کانون مهم گرد و غبار بر اثر بارندگی‌های اخیر | آب به جازموریان رسید
  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • پاکسازی حاشیه سد مهاباد به مناسبت روز جهانی زمین پاک
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور
  • پاکسازی حاشیه پارک جنگلی برم و سرچشمه رودخانه شش پیر سپیدان
  • اجرای طرح از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در سال جاری