Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@01:08:35 GMT

اولین قدم شكرگزاری، انجام فرایض دینی است

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۶۱۵۸

اولین قدم شكرگزاری، انجام فرایض دینی است

به گزارش ایكنا از فارس، امیر وجیهه‌الله جمشیدی، فرمانده سابق ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد امروز، 31 تیرماه در مراسم تودیع خود با بیان اینكه هر آمدنی رفتین دارد، گفت: بحمد الهی امروز با اطمینان وآرامش كامل از اینجا می‌روم چرا كه تمام توانمندی‌ها را پای كار آوردیم.
وی با طرح این سئوال كه چرا باید نماز بخوانیم، گفت: خداوند به ما نعمت سلامتی و حق حیات داده است و اولین قدم شكرگزاری هم انجام فرایض دینی است لذا شكر خدا واجب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمشیدی با بیان اینكه خلقت انسان مبدأ و انتهایی دارد، گفت: در این مبدأ و انتها یک مسیری وجود دارد که این مسیر در روز قیامت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و همه باید به این مسیر فکر کنیم. مبدأ و انتها دست ما نیست اما مسیر را خودمان می‌توانیم مشخص كنیم.
فرمانده سابق ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد با تصریح اینكه در دنیا همه روزه آمدن و رفتن زیاد است، گفت: تودیع و معارفه مثل آن دنیاست برگشت‌ناپذیر است و تنها اعمالی كه انجام داده‌ایم به جا می‌ماند.
وی با یادآوری اینكه از اول مرداد سال 95 تا امروز در استان فارس انجام وظیفه كرده است، گفت: تا زمانی که حیات داریم باید لحظه به لحظه انجام کار مفید باشد.
جمشیدی در پایان تأكید كرد كه باید آموزش‌ها را در نیروهای مسلح تقویت كنیم و در این زمینه نیز قدم‌هایی برداشتیم كه امیدواریم مثمر ثمر باشد.
یادآور می‌شود، در این مراسم از زحمات امیر جمشیدی قدردانی و امیر قاسم رضایی به عنوان فرمانده جدید ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد منصوب شد و امیر جمشیدی نیز برای ادامه خدمت خویش به تهران رفت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي شكرگزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان، اظهار داشت: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه درباره تهدید ایران در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی توسط رژیم صهیونیستی افزود: از هر دیوانه‌ای بی عقلی بر می‌آید؛ بستگی به عقل آن دارد.

فرمانده کل ارتش درباره واکنش ایران به تهدید رژیم صهیونیستی، گفت: واکنش ایران را پیش از این دیده‌اید.

کد خبر 6082320 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین شکرگزاری رحمت ماه صیام در منطقه لفور مازندران
  • فرمانده ارتش: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • امیر موسوی: تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد
  • تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد
  • رادار ارتش در اصفهان هدف قرار گرفت؟ | اولین تصاویر از اصفهان بعد از شنیده شدن صدای انفجار + جزئیات جدید
  • جشن تکلیف دختران فراهانی
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • عملیات وحدت‌آفرین «وعده صادق» گوشه‌ای از توان نیروهای مسلح مابود
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر