Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  نایب زاده در گفت وگو با رسانه ها در تشریح روند کاری امسال مصاحبه های دکترای تخصصی سال 98 رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه لرستان ،اظهار کرد: از 20 خردادماه تا 24 تیرماه 98، مصاحبه های داوطلبان دکترای تخصصی رشته های مختلف دانشگاه لرستان، برگزار شد.

او افزود: دکترای تخصصی امسال دانشگاه لرستان (سال 98)، شامل تعداد 25 رشته، 41 گرایش تحصیلی و 56 کد رشته محل، می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب زاده تصریح کرد: امسال، تعداد 3057 نفر از طریق سازمان سنجش آموزش عالی کشور برای مصاحبه دکترای تخصصی رشته های مختلف تحصیلی، به دانشگاه لرستان معرفی شدند که از این تعداد، 731 نفر، جهت مصاحبه، به دانشگاه لرستان مراجعه کردند.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان ادامه داد: تعداد 170 نفر از اعضای هیئت علمی در قالب مصاحبه کننده و بیش از 100 نفر از کارکنان دانشگاه لرستان در قالب عوامل اجرایی، در برگزاری مصاحبه های رشته های تحصیلی مختلف دانشگاه لرستان (مقطع دکترا، سال 98)، مشارکت داشتند.  

او با بیان اینکه  اگر بخواهیم تعداد 731 نفر داوطلب مراجعه کننده برای مصاحبه را به تفکیک هر کدام از دانشکده های دانشگاه لرستان توضیح دهیم، آمار تفکیکی تعداد مراجعه کنندگان مصاحبه های دکترا را  در  دانشکده اقتصاد 64 نفر،دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی  208 نفر،دانشکده علوم پایه  183 نفردانشکده فنی و مهندسی  86 نفردانشکده ادبیات و علوم انسانی 190 نفراعلام کرد.

 نایب زاده بیان کرد: از تعداد 731 نفر که برای مصاحبه دکترای تخصصی رشته های مختلف تحصیلی سال 98، به دانشگاه لرستان مراجعه کردند، تعداد پذیرفته شدگان نهایی این دانشگاه، 156 نفر خواهد بود که آمار پذیرفته شدگان نهایی براساس «تفکیک دانشکده ها»دانشکده اقتصاد 8 نفر،دانشکده ادبیات و علوم انسانی  49 نفر،دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی  43 نفر،دانشکده فنی و مهندسی 15 نفر،دانشکده علوم پایه  41 نفر».

او یادآورشد: امسال برای مصاحبه شوندگان غیربومی، تسهیلات اسکان از جمله تعداد دو خوابگاه برای خواهران و برادران و روزهای مشخصی نیز برای جاماندگان از مصاحبه دکترای تخصصی رشته های تحصیلی مختلف، در نظر گرفته شد.

 نایب زاده گفت: همچنین، امکانات پذیرایی مختلف دیگری از جمله تهیه بیش از 1500 وعده غذایی نهار برای داوطلبان صورت گرفت و تلاش تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، در این جهت بوده است که شرایط مناسی برای داوطلبان ایجاد شود و خوشبختانه، اقدامات خوبی در این راستا، انجام شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش عالی اقتصاد تحصیلات تکمیلی سازمان سنجش مصاحبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: این صندوق در سال گذشته حدود ۵۰۰۰ نفر از دانشجویان دستیاری و دکترای تخصصی را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی (خدمات سابقه و درمان) قرار داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: تعداد ۵ هزار نفر از دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی با پرداخت مبلغ ۴۰۱ میلیارد ریال در قالب تسهیلات، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: در راستای حمایت، ارج نهادن و قدردانی از زحمات خالصانه دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی، صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در سال گذشته، میزبان و پذیرای ۷۲ نفر از دانشجویان متاهل همراه با خانواده‌های خود در مجتمع فرهنگی، آموزشی و تفریحی خزرآباد ساری بودند.

دیگر خبرها

  • نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • باید دیوارکشی‌های میان رشته‌های مختلف را برداریم
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه سال تحصیلی آینده اعلام شد