Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@22:57:45 GMT

پر تاخیرترین ایرلاین در خرداد ۹۸

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۶۲۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، مطابق آمار سازمان هواپیمایی کشوری در آخرین ماه بهار سال جاری 5060 پرواز در فرودگاه مهرآباد انجام شده که سهم پروازهای تاخیردار 1390 پرواز معادل 27.4 درصد بوده است. بر این اساس هواپیمایی وارش با 44 درصد پرواز تاخیر دار در صدر فهرست قرار دارد؛ این ایرلاین در خرداد امسال 176 پرواز انجام داده که 98 پرواز تاخیردار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواپیمایی وارش 14 درصد نسبت به اردیبهشت بر تاخیرات پروازی خود افزوده است.

 

در رتبه دوم بیشترین پرووازهای تاخیردار  هواپیمایی تابان با 42 درصد قرار دارد. این شرکت نیز در اردیبهشت ماه 21 درصد پرواز تاخیردار داشت که یک ماه بعد آنرا 100 درصد افزایش داده است.

ایرتور با 41 درصد در رده سوم و هواپیمایی زاگرس با 36 درصد چهارمین ایرلاینی بوده که در ماه گذشته بیشترین پروازهای تاخیردار را داشته است. این شرکت‌ها در اردیبهشت امسال به ترتیب 32 و 22 درصد پروازهایشان تاخیردار بود. پویا ایر نیز با 10 درصدکمترین پرواز تاخیردار خردادماه را داشته است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 

 جعفر یازرلو اظهار کرد: ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به‌دلیل مشکلات ناشی از ابطال یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می‌رساند با هماهنگی‌های انجام‌شده محدودیت عملیاتی اعمال‌شده در فرودگاه‌ها برطرف و شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پرواز‌های برنامه‌ریزی‌شده هستند.

به گزارش «ز‌ی‌سان» به نقل از ایسنا، وی خاطرنشان کرد: مسافران محترم می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده یا به پیامک‌های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.

همچنین رضا کارگر -مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها- اعلام کرد: تمام پرواز‌های فرودگاه مهرآباد به حالت بازگشت. اما همچنان از مسافران تقاضا می‌شود، پیش از عزیمت به فرودگاه از اطلاعات پرواز را چک کنند.

 ساعاتی پیش با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان، پرواز برخی از فرودگاه‌ها از جمله مهرآباد تهران با تعلیق مواجه شد.

 

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • لغو پرواز‌های شرکت‌های اروپایی به اراضی اشغالی
  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری