Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:38:04 GMT

طرح جامع پدافند جزو اسناد بالادستی قزوین است

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۶۲۳۸

طرح جامع پدافند جزو اسناد بالادستی قزوین است

محمد افشار روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: دشمن زمان و مکان را برای آسیب رساندن مشخص نمی‌کند و به همین علت مسائل پدافندی باید در اولویت کار مدیران قرار گیرد و در همین راستا یکی از اهداف مهم پدافند غیرعامل، تکمیل و اجرایی نمودن طرح جامع پدافند غیر عامل استان است.

وی اظهار داشت: یکی از اهداف این طرح استفاده آن به عنوان یک سند فرادست در تمام دستگاه های استان است و تلاش ما نیز بر این است که این پروژه تنها یک طرح مطالعاتی و غیرقابل استفاده نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشار ادامه داد: در این طرح وظایف هر یک از دستگاه ها و نهادها در حوزه پدافندغیرعامل و برخورد با تهدیدات دشمنان و مراقبت از زیرساخت ها و مراکز حیاتی و همچنین تامین جان و سلامت مردم در هر شرایط تشریح شده است.

این مسئول گفت: بی توجهی به پدافند غیرعامل می تواند تهدیدات جدی را برای جامعه ما و زیرساخت های آن بوجود بیاورد به گونه ای که موجب آسیب پذیری ما مقابل دشمنان می شود که این موضوع اهمیت بالای این حوزه را به ما گوشزد می کند.

پدافند عیرعامل به مجموعه اقداماتی غیرنظامی اطلاق می شود که به کارگیری آن موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن می شود.

۳۰۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع کشاورزان مقابل استانداری قزوین+ فیلم

کشاورزان قزوین، نسبت به کم شدن حقآبه از کانال آب کشاورزی، انتقاد دارند.

کشاورزان معتقدند سال گذشته حقآبه قزوین از سد طالقان، به کمتر از یک سوم کاهش یافت و خسارات فراوانی به مزارع و باغات وارد کرد.

کشاورزان می‌گویند: امسال هم رهاسازی آب از سد طالقان با تاخیر اتفاق افتاد که این مسئله مزارع گندم، جو، کلزا را دچار خسارت کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال مقابل شمس آذر اعلام شد
  • تکذیب هرگونه آسیب به تاسیسات هسته ای ایران /حمله به شهرهای ایران صحت ندارد /بخاطر یک پهپاد مشکوک، سامانه پدافندی فعال شده بود
  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست
  • روند رشد آسیب‌های اجتماعی در قزوین متوقف شد
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • لزوم ارایه برنامه جامع در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای تحقق شعار سال
  • رشد ۱۰ درصدی حمل بار و کالا در جاده‌های استان قزوین
  • تجمع کشاورزان مقابل استانداری قزوین+ فیلم
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد