Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: قرآن کریم صراحتا بیان میکند در مقابل دشمنان با جدیت و اقتدار بایستید تا عظمت اسلام را ببینند. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی پیش از ظهر امروز در دیدار با مردم قزوین که در حسینیه امامزاده اسماعیل(ع) برگزار شد، بیان کرد: قرآن چراغ راه و هدایت ماست اما گاهی نور هدایت آن را نمی شناسیم و این مسئله سبب می شود تاخسارات زیادی را در جامعه تحمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: دین مبین اسلام اگرچه در خصوص مهربانی و مدارا تاکیدات فروانی داشته است اما بارها در خصوص نحوه رفتار با دشمنان اسلام دستور شدت و برخورد جسورانه داده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: در این خصوص نیز در قرآن خداوند به مسلمانان دستور داده است که هرچه در توان دارند برای برخورد با دشمنان اسلام به کار گیرند تا کسی نتواند برای مسلمانان ذلت و خواری طلب کند.

آیت الله عابدینی گفت: دوری ما از قرآن سبب شده تا در برخی از موارد این دستور دین اسلام را نادیده بگیریم و همین مسئله بر جسارت دشمن افزوده است وگمان میکند میتواند با سخت گیری بر ملت ایران شرایط را برای تسلیم و ذلت ما فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: دین اسلام دین جنگ نیست اما اجازه تسلیم شدن و خواری به مسلمانان نمی دهد و تلاش میکند تا حقی از مسلمانان در جهان ضایع نشود.

تصاویر توقیف نفتکش انگلیسی توسط سپاهتأیید اقدام ایران در توقیف نفتکش ریاح توسط دولت صاحب پرچم/ پاناما: نفتکش ریاح فعالیت غیرقانونی داشتواکنش سعودی به توقیف نفتکش انگلیسی در تنگه هرمز

امام جمعه قزوین اظهار داشت: جامعه اسلامی نیز باید با همین رویکرد به مقابله با دشمنان اسلام بپردازد و با اعتماد زیادی به دشمنان موجب سوء استفاده از سرمایه و وقت ملت را فراهم نکند.

آیت‌الله عابدینی اظهار داشت: توقیف نفتکش انگلیسی توسط نیروهای سپاه از همین اقدامات جسورانه و دلیرانه جمهوری اسلامی ایران بود که به دنیا نشان داد ایرانی با هیچ کسی شوخی ندارد و هر کسی بخواد پا فراتر از حدود خود بگذارد با برخود جدی و شدید ما مواجه خواهیم شد.

وی گفت: سیاست و دیپلماسی جمهوری اسلامی روابط متقابل است و اجازه نمیدهیم برای ما آرزوی ذلت و خواری کنند بلکه به دنیا ثابت میکنیم اسلام پیروز و سربلند است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: امام خمینی(ره) نیز در خصوص برخورد جسورانه با دشمن بارها در صحبت های خود به مباحثی اشاره کرده بودند که مهم ترین آن برخورد با عاملین بمباران فرودگاه مهرآباد بود.

انتهای پیام/ن

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش بازدید و ارتش را در کنار سپاه ‌و نیروی انتظامی، دژ مستحکم ملت عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام سید سعید حسینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه منطقه کاشان، فرماندار آران و بیدگل و شهردار و دیگر مسئولان امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ از گروه موشکی ۸۴۰ شهید کبریایی بازدید کردند و ضمن تبریک این روز بزرگ از آن‌ها قدردانی کردند.

حجت‌الاسلام سید سعید حسینی در این دیدار اظهار کرد: مجاهدت‌های ارتش در طول دفاع مقدس و در بحران‌های مختلف کشور بر هیچکس پوشیده نیست و این غیور مردان از جان خود همواره گذشتند تا ایران و ایرانی سرفراز باشد.

وی افزود: امام خمینی (ره) با نامگذاری روز ارتش استقلال را به این دلاوران ارمغان داد و پس از پیروزی انقلاب، ۲۶ فروردین پیامی مبنی بر اینکه روز ۲۹ فروردین روز ارتش نامگذاری شود، صادر کردند و خواستند تا ارتش در این روز با رژه خود اقتدار و شکوه خود را برای ملت به نمایش بگذارد.

امام جمعه منطقه کاشان با اشاره به اینکه ارتش در کنار سپاه و نیروی انتظامی همچون دژ مستحکم، ملت و کشور را حفظ می‌کند، گفت: ارتش در آخرین عملکرد خود دنیا را به شگفتی واداشت و دژ پوشالی صهیونیست را در هم شکست.

در ادامه حیدر معظمی گودرزی اظهار کرد: ارتش با تقدیم ۴۰ هزار شهید گرانقدر همواره پا در رکاب مقام معظم رهبری بوده است و امید است خداوند به ما توفیق دهد تا پرچم کشورمان را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) برسانیم.

فرمانده پادگان و گروه موشکی ۸۴۰ کبریایی افزود: جمهوری اسلامی بخشی از توان خود را به کار گرفت و موفق شد تا دشمنانی که همه توان خود را برعلیه ما به کار گرفتند شکست دهد.

کد خبر 745535

دیگر خبرها

  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • اسرائیل دست از پا خطا کند برخورد جدی‌تری را مشاهده خواهد کرد
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه کربلا از خط مرزی
  • افزایش چشمگیر اسلام‌هراسی در آلمان
  • «وعده صادق» بازگشت اقتدار به جهان اسلام
  • عملیات پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی مایه عزت مسلمانان شد
  • عملیات در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی مایه عزت مسلمانان شد
  • قدردانی علمای اهل سنت خراسان جنوبی از حمله موشکی سپاه
  • وعده صادق بازگشت اقتدار به جهان اسلام