Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس اردوی پر حرف و حدیثی را در ترکیه پشت سر گذاشت، اردویی بدون برگزاری بازی دوستانه و البته در منطقه‌ای بد آب و هوا.

به گزارش تسنیم،  گابریل کالدرون و بازیکنان پرسپولیس به هیچ وجه از شرایط آب و هوایی اردوی ترکیه رضایت نداشتند و مهمتر از آن پرسپولیس به خاطر شرایط نامناسب آب و هوای محل اردوی تیمش و همچنین بی‌احترامی حریف سطح پایین ترکیه‌ای مجبور شد بدون بازی دوستانه اردوی خود را به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه اینکه مدیریت باشگاه پرسپولیس در حالی «کار تپه» برای اردوی 10 روزه تیمش انتخاب کرد که فصل پیش استقلال در این محل اردو زد و همین مشکلات اشاره شده را تجربه کرده بود.

در این بین یک پیشکسوت نقش اصلی را در برگزاری این اردوی پرسپولیس ایفا کرد. عارف محمدوند که در ترکیه اقامت دارد با مدیریت باشگاه پرسپولیس تماس گرفته و ضمن معرفی کمپ با این باشگاه توافق می‌کند که مقدمات برپایی اردوی 10 روزه سرخپوشان را در محل اشاره شده، فراهم کند.

محمدوند به همراه چند فرد ترکیه‌ای در همان لحظه ورود پرسپولیسی‌ها به ترکیه به استقبال این تیم آمده و آنها را به کمپ مورد نظر می‌برد. او همچنین قرار بود یک حریف قدر به عنوان بازی دوستانه نخست و یک حریف ضعیف برای دومین حریف تدارکاتی برای سرخپوشان فراهم کند که بازی اول به خاطر شرایط نامساعد آب و هوا (مه غلیظ همراه با بارش باران) و بازی دوم به خاطر تاخیر 45 دقیقه حریف برای ورود به محل مسابقه، لغو شدند. در چنین شرایطی طبیعی است که کالدرون و شاگردانش از اردویی که پشت‌سر گذاشتند رضایت نداشته باشند.

سرمربی پرسپولیس قصد داشت در همین بازی‌های دوستانه تفکرات تاکتیکی خود را پیاده کرده و شاگردانش را در شرایط سخت (تحت فشار از سوی حریف) بهتر مورد ارزیابی قرار دهد اما به خواسته خود نرسید و ممکن است همین مسئله باعث شود تیم تحت هدایت او در طول فصل دیرتر از آنچه این مربی برنامه‌ریزی کرده به انسجام و هماهنگی تیمی برسد. شرایط آنقدر بد بوده که صدای کالدرون و بیرانوند درآمده و آنها از شرایط موجود اظهار نارضایتی کردند.

در اینجا این سوال از مدیریت باشگاه پرسپولیس مطرح می‌شود که چرا وقتی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال خواهان این بودند که تیم‌های لیگ برتری به خاطر صرفه جویی ارزی اردوی‌‌های پیش فصل خود را در داخل کشور برگزار کنند، این باشگاه برای برگزاری در چنین مکانی در خارج از کشور هزینه کرده است.

شاید اگر محل اردوی سرخپوشان همانند اردوی‌های قبل این تیم مناسب بود و بازی‌های تدارکاتی خود را به بدون مشکل پشت‌سر می‌گذاشت ایراد چندانی بر این موضوع وارد نبود اما مشکل اینجاست که مدیریت فعلی باشگاه پرسپولیس که مدام دَم از مشکلات مالی و ارزی می‌زند هزینه زیادی بابت این اردو متحمل شد بدون اینکه کالدرون به خواسته‌های تاکتیکی خود رسیده باشد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ترکیه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال در شرایطی در هفته بیستم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفتند که سرخپوشان در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانستند با استقلال هم‌امتیاز شوند و در ادامه لیگ مسیر راحت‌تری را طی کنند.

با این حال دربی ۱۰۳ در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیس با فاصله سه امتیازی از استقلال لیگ را دنبال کند و برای صعود به صدر جدول منتظر لغزش آبی‌ها باشد.

اوسمار ویه‌را در خصوص این مسابقه می‌گوید: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

سرخپوشان در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال صدرنشین در رتبه دوم جدول قرار دارند و در شش هفته باقی‌مانده برای صعود به صدر و کسب عنوان قهرمانی رقابت سختی با استقلال خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود