Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان گفت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا پایان هفته جاری وقوع دمای ۴۹ درجه و بالاتر را نشان می‌دهد. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، درباره آخرین وضعیت هواشناسی استان خوزستان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا پایان هفته جاری وقوع دمای 49 درجه و بالاتر را در برخی نقاط استان نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: به دلیل وزش تندبادهای لحظه‌ای از امروز تا پایان هفته جاری در جنوب غرب استان خوزستان احتمال برخاستن گرد و خاک محلی دور از انتظار نیست.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان خاطرنشان کرد: از امروز تا پایان هفته جاری به دلیل بالا بودن ضرایب ناپایداری شاهد افزایش ابر، در برخی نقاط جوشش ابرهای همرفتی، انتظار رگبار پراکنده به همراه رعد و برق و تند باد لحظه‌ای و برخاستن گرد و خاک محلی در ارتفاعات شرقی، شمال شرقی و جنوب شرق استان هستیم.

دمای هوای چهارمحال و بختیاری کاهش می‌یابددمای هوا از امروز در استان کرمانشاه کاهش پیدا می‌کنددمای هوا در خوزستان افزایش می‌یابدسبزه‌زاری با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته رامهرمز با 49.8 و صفی‌آباد دزفول با 27.1 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق گزارش شده‌اند، ادامه داد: حداکثر دمای اهواز به 48 و حداقل نیز به 30 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

به گزارش تسنیم بنابه اعلام استاندار خوزستان با توجه به افزایش دمای هوا، صرفه‌جویی در مصرف برق و رفاه حال شهروندان، پایان ساعت کاری تمامی سازمان‌ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه ( 30، 31 تیر و یکم مرداد) راس ساعت 12 ظهر و همچنین روز چهارشنبه دوم مردادماه نیز تعطیل است.

انتهای پیام/ح R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمد جواد ترابیان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه صبح امروز حداقل دمای ۱۴ درجه سانتیگراد را ثبت کرده ایم و انتظار داریم حداکثر دمای امروز به ۲۵ درجه سانتیگراد برسد گفت: برای فردا پنجشنبه انتظار حداقل و حداکثر دمای ۱۳ و ۲۷ درجه را داریم.

وی بیان داشت: با ادامه روند افزایشی، دمای هوای قم در روز جمعه ۷ اردیبهشت به ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

ترابیان گفت: هوای قم امروز قمستی ابری همراه با وزش باد است اما به تدریج از میزان ابرناکی آسمان کاسته خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی قم افزود: آسمان قم روز پنجشنبه صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: انتظار داریم از اواسط هفته آینده با ورود سامانه جدید به کشور و قم شاهد افزایش ابر و بارش‌های احتمالی در استان باشیم.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • اوج گیری گرما در اروند
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • رشد ۵ درجه‌ای گرما در آبادان و خرمشهر
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا