Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهربا اشاره به اینکه تاکنون ۳۱ هزار و ۶۵۷ واحد مسکن مهر در استان تکمیل و واگذار شده است گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ۲ هزار و ۳۲ واحد مسکونی مهر استان بوشهر امسال تکمیل و واگذار می‌شود. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، فرزاد رستمی پیش ازظهر امروز در جلسه ستاد بازآفرینی محلات هدف استان بوشهر به وضعیت مسکن مهر در این استان اشاره کرد و اظهار داشت: 34 هزار و 715 واحد مسکون مهر در استان بوشهر اجرایی شد که تاکنون 31 هزار و 657 واحد آن تکمیل و واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه تکمیل 2 هزار و 660 واحد مسکن مهر در شهرهای استان بوشهر باقیمانده است گفت: بر اساس برنامه‌ریزی 2 هزار و 32 واحد مسکونی مهر استان بوشهر امسال افتتاح و واگذار و 528 واحد دیگر سال آینده تکمیل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از وجود 12 شهر دارای محلات ناکارآمد خبر داد و  خاطر نشان کرد: محلات ناکارآمد این شهرها دارای یک‌هزار و 685 هکتار است که 183 هزار نفر جمعیت در آن ساکن است.

رستمی از سکونت 30 درصد جمعیت 12 شهر استان بوشهر در محلات ناکارآمد شهری خبر داد و بیان کرد افزود: 11 محله برای دو شهر بوشهر و برازجان در اجرای طرح‌های روبنایی و زیرساختی تعیین شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های نوسازی مسکونی در بافت فرسوده تصریح کرد: تاکنون 378 پروانه برای نوسازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده صادر شده که یک‌هزار 590 واحد مسکونی احیاء می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهربا تاکید بر تسریع اجرای پروژه‌های تبصره 18 توسط دستگاه‌های اجرایی افزود: اعمال تخفیف صدور پروانه ساختمانی توسط شهرداری‌ها به ویژه شهرداری بوشهر باید مورد توجه قرار بگیرد.

رستمی، با اشاره به اجرای پروژه در بافت‌های ناکارآمد شهری خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه‌ها در بخش‌های دیوار حفاظتی، سرای محله، چمن مصنوعی ورزشی، سالن ورزشی، زیرساخت‌های عمران شهری، فضای بهداشتی، درمانی و آموزشی 41 میلیارد ریال مصوب شده است.

وی، با بیان اینکه 12.3 میلیارد ریال از پروژه‌ها در بافت ناکارآمد شهری برازجان مصوب شده است گفت: برای شهر بوشهر 20 میلیارد ریال و شهر خورموج 8.7 میلیارد ریال مصوب شده است.

تامین مسکن کارکنان دستگاه‌های اجرایی بوشهر در دستور کار قرار گرفت 1000 واحد مسکن مهر در استان بوشهر آماده افتتاح شد بوشهر| 30 درصد اعتبارات عمرانی استان برای احیای بافت‌های فرسوده هزینه می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها در بافت‌های ناکارآمد شهری تصریح کرد: در راستای آسفالت معابر محله‌های هدف بافت‌های ناکارآمد و فرسوده استان حواله قیر رایگان صادر شده است.

رستمی به پروژه‌های تبصره 18 پرداخت و بیان کرد: از این محل 127.5 میلیارد ریال برای اجرای پروژه در شهر بوشهر و 18 میلیارد ریال برای شهر برازجان مصوب شده که 70 میلیارد ریال جذب شده است.

انتهای پیام/

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بذرپاش : امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

به گزارش پارس نیوز ، مهرداد بذرپاش؛ وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در ارتباط با زمان تحویل واحدهای طرح "نهضت ملی مسکن" در سال 1403 اظهار کرد: بنا داریم در امسال، هر ماه یک رویدادی برای تحویل مسکن‌ها در سراسر کشور داشته باشیم.

وی افزود: البته سرعت تحویل مسکن‌ها در هر استان و شهر متفاوت است اما در مجموع سرعت خوبی را در ساخت و تحویل مسکن‌ها در امسال داریم.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تا به امروز عدد شروع به ساخت مسکن‌ها در طرح "نهضت ملی مسکن"  از 2 میلیون و 500 هزار عدد مسکن عبور کرده است.

بذرپاش ادامه داد: البته نهضت ملی مسکن قالب‌های مختلف شهری، روستایی، بافت فرسوده، خودمالکی، حمایتی و انبوه ساز را شامل می‌شود.

وی در پایان به ساخت مسکن برای اقشار گفت: امسال ساخت مسکن برای اقشار (مانند ساخت مسکن برای هیئت‌های علمی) را در دستور کار داریم.

دیگر خبرها

  • بذرپاش : امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • خدمات بیمارستانی به ۲۰۰۰ نفر در جنوب استان بوشهر
  • ۲هزار قطعه زمین طرح جوانی جمعیت پارسال در قم واگذار شد
  • پایگاه امداد و نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • پایگاه امداد نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • تکمیل ظرفیت واحد‌های بوم‌گردی مازندران تا ۲۴ فروردین
  • مرحله سوم طرح یاور شهر ۹ امسال تکمیل و افتتاح می‌شود
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال