Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با بیان این‌ که برای برطرف کردن مشکلات شب و روز نمی‌شناسم گفت: در اهواز گروهی در زمینه با آب و فاضلاب در حال تشکیل است تا موضوع را به صورت اساسی بررسی کنند. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در جمع مردم کوت عبدالله اظهار داشت: خداوند از سر بعضی از مسئولان نگذرد که جوانان را از دین فراری داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تأکید بر ضرورت برخورد با مردم و مراجعه‌کنندگان با چهره‌ای باز بیان کرد: افتخار ما برطرف کردن مشکلی از مشکلات مردم است و در این راه تمامی مسئولان باید پای کار باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با بیان این‌ که در قانون اساسی اختیارهای اجرایی در دست امام جمعه‌ها نیست اما پیگیری بر عهده ائمه جمعه است افزود: در حد توان مسئولان باید از آنها درخواست کرد و متاسفانه در سطح کشور سوءمدیریت غوغا می‌کند.

وی با اشاره به این‌که ابتدا محدوده کوت عبدالله باید تعیین و سپس شهرستان کارون را اعلام می‌کردند، گفت: شهرستان شدن سبب برخورداری از امکانات می‌شود اما مردم منطقه چه خیری از این مسئله دیده‌اند که این مورد را جدی پیگیری می‌کنم.

دیدار نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با خانواده مرحوم رشیدپور+تصویرخوزستان| فرآیند اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شهر چمگلک اندیمشک شروع شدنماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان: تبلیغ در بازار تولید محصولات حرف اول و آخر را می‌زندموسوی‌فرد با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی مردم کوت عبدالله، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که  این مشکلات را پیگیری کنیم. قول داده شده تا از طریق تصفیه‌خانه تا یک ماه آینده اتفاق خوبی درباره با آب شرب رخ دهد که بنده به سهم خود پیگیری می‌کنم.

امام جمعه اهواز با اشاره به این‌که 300 نقطه شهر اهواز دچار مشکل تلاقی آب و فاضلاب است اظهار داشت: با توجه به ضعف فشار آب در برخی از محلات آب غیرمجاز برداشت شده که به دنبال فکری اساسی برای برطرف کردن این مشکل هستیم.

وی با بیان این‌که برای برطرف کردن مشکلات شب و روز نمی‌شناسیم، خاطرنشان کرد: در اهواز گروهی در زمینه آب و فاضلاب در حال تشکیل است تا موضوع را به صورت اساسی بررسی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان خطاب به مردم کوت عبدالله گفت: همه دست به دست هم می‌دهیم تا  مشکلات را برطرف کنیم.

وی با اشاره به ماه ذی‌القعده به عنوان ماه حرام و دارای حرمت و احترام بیان کرد: بعضی از زمان‌ها و مکان‌ها دارای حرمت هستند که ماه ذی‌العقده نیز از جمله آنها است.

انتهای پیام/ح R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اولویت‌های مجلس آینده توجه به پتروپالایشگاه‌هاست، زیرا می‌توان با توسعه آن‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف کرد.

به گزارش شانا، مصطفی نخعی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس روز یکشنبه (دوم اردیبهشت‌) در نشست منتخبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حزب مؤتلفه اسلامی با عنوان «اولویت‌های مجلس آینده» با بیان اینکه باید بیش‌ازپیش به صنعت نفت کشور توجه شود، زیرا این صنعت، صنعتی پیشرو به شمار می‌آید، بیان کرد: در مجلس دوازدهم یکی از اولویت‌ها توجه به پتروپالایشگاه‌ها خواهد بود، زیرا معتقدم توسعه این بخش می‌تواند بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف کند. توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر نیز از دیگر مسائل مهم به‌ شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: هرچه در حوزه‌ تجارت نفت و گاز ارزآوری بیشتری وجود داشته باشد، بی‌شک این موضوع بر رشد اقتصاد ملی تأثیرگذار خواهد بود. همچنین باید منابع حاصل از فروش نفت و گاز را صرف توسعه‌ زیرساخت‌ها در کشور کنیم.

محمدرضا پورابراهیمی داورانی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در این نشست ضمن تشریح وضع اقتصادی کشور گفت: انتظار این است که مهم‌ترین تصمیم‌های مجلس دوازدهم در حوزه اقتصادی باشد. برای اینکه این تصمیم‌ها کارآمد باشد، باید وضع موجود شناسایی و آسیب‌شناسی شود و تحلیلی هم از اوضاع آینده و متغیرهای داخلی و خارجی داشته باشیم تا بر این اساس بتوانیم مسیر اصلاح مشکلات را طراحی کنیم.

وی  تصریح کرد: براساس گزارش‌ مرکز آمار و بانک مرکزی، طی دو سال اخیر نرخ رشد اقتصادی روند روبه‌رشدی داشته است و پیش‌بینی می‌شود این روند در سال‌های آینده تکرار شود.

نشست منتخبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حزب مؤتلفه اسلامی با عنوان «اولویت‌های مجلس آینده» روز یکشنبه (دوم اردیبهشت‌) برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • دیدار مردمی فرمانده فراجا خوزستان در مسجدزین العابدین (ع) اهواز
  • هشدار نماینده ولی فقیه به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه/ برای جبران عقب افتادگی‌ها از حواشی بپرهیزید
  • راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم
  • حمایت از بخش ورزش‌ در استان قم ضعیف است
  • تکمیل بیش از ۸۰ درصد زیرساخت‌های بهداشتی در خوزستان
  • موانع و مشکلات اجرای نهضت ملی مسکن در کردستان برطرف می‌شود
  • فعال شدن گشت نظارت بر کیفیت پخت نان در اهواز