Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@01:42:39 GMT

فصل دوم «محرمانه» در راه است

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۶۵۳۳

فصل دوم «محرمانه» در راه است

خبرگزاری میزان- با توجه به پایان یافتن فصل اول مجموعه تلویزیونی «محرمانه»، فصل دوم این سریال از سه‌شنبه روی آنتن خواهد رفت. تاریخ انتشار: 14:27 - 31 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۵۲۹۱

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی، فصل دوم مجموعه تلویزیونی «محرمانه» به کارگردانی مسلم تهرانی و تهیه‌کنندگی عطا پناهی سه‌شنبه یکم مردادماه روی آنتن شبکه ۳ سیما می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سری دوم این مجموعه تلویزیونی در ۳۴ قسمتِ ۲۶ دقیقه‌ای تولید و همانند فصل اول، تلاش میکند تا دغدغه‌های نوجوانان را به تصویر بکشد.

عطا پناهی تهیه‌کننده سریال «محرمانه» درباره فصل دوم این مجموعه تلویزیونی گفت: در دومین فصل «محرمانه» سعی شده تا برای افزایش بیش از پیش جذابیت این سریال تعدادی کاراکتر به مجموعه‌ی کاراکتر‌ها اضافه شود که در روند سریال با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

وی درباره بازخورد‌هایی که از فصل اول این سریال دریافت کرده است، بیان کرد: ما تحت قالب یک نظر سنجی، بازخورد‌های مخاطبان سریال را دریافت کردیم که بیش از ۱۸۰۰ نفر در این نظر سنجی شرکت کردند. بسیاری از مخاطبانی که برای ما پیام فرستادند، از اینکه دغدغه هایشان با موضوعات سریال ما همخوانی داشته ابراز رضایت کردند.

این تهیه‌کننده تلویزیون خاطر نشان کرد: بازخورد‌های دریافتی از پخش فصل اول «محرمانه» برای ما انگیزه دو چندانی بود تا قدم‌های بعدی را محکم‌تر برداریم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسلم تهرانی محرمانه مجموعه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه تلویزیونی سپاه کردستان افتتاح شد

گروه تلویزیونی سپاه بیت‌المقدس استان به منظور انعکاس فعالیت‌های سپاه و بسیج در کردستان افتتاح شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070070 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • بازگشت سلمان فارسی به تهران
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
  • انگشت‌های اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • یک سریال فانتزی جایگزین «رستگاری» شد
  • شروع یک سریال فانتزی در شبکه دو
  • گروه تلویزیونی سپاه کردستان افتتاح شد
  • «سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان