Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:07:58 GMT

روح‌الله باقری به شهرخودرو پیوست

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۶۵۴۱

روح‌الله باقری به شهرخودرو پیوست

بازیکن سابق تیم استقلال به تیم شهرخودرو خراسان پیوست.

به گزارش ایسنا، در ادامه فعالیت باشگاه شهرخودرو در نقل و انتقالات تابستانی ۹۸، یک بازیکن دیگر با نظر مساعد یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم شهرخودرو، به این تیم پیوست.

روح‌الله باقری با عقد قراردادی به مدت سه سال به شهرخودرو خراسان پیوست و در لیگ نوزدهم در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری سابقه بازی در تیم شهرخودرو خراسان را در کارنامه دارد و در لیگ چهاردهم، با لباس شهرخودرو برای اولین بار، حضور در لیگ برتر را تجربه کرد. باقری به جز شهرخودرو، در تیم‌های استقلال، مس کرمان، سیاه‌جامگان مشهد و خونه‌به‌خونه بابل نیز سابقه بازی دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پديده مشهد پدیده شهر خودرو روح الله باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد

در حالی که صحبت از توافق یحیی گل‌محمدی با زنوزی بود، مربی پیشین پرسپولیس و عضو فعلی کادرفنی تیم ملی به عنوان سرمربی موقت تراکتور انتخاب شد!

به گزارش تابناک ورزشی، مسئولان باشگاه تراکتور تبریز حمید مطهری را به عنوان مسئول فنی تیم و سرمربی موقت در بازی یا بازی های پیش رو انتخاب کردند. این اقدام می‌تواند مقدمه‌ای بر آمدن یحیی در پایان فصل باشد. همچنین احتمال کنارگذاشتن برخی از ستاره‌های فعلی تراکتور مثل عبدی، شجاع خلیل‌زاده و سیامک نعمتی در پایان فصل نیز بسیار قوی است.

تراکتوری‌ها که به‌دنبال جذب یحیی گل‌محمدی هستند تصمیم گرفتند تا زمان برطرف شدن مشکلات حضور او در این تیم مطهری را به عنوان مسئول فنی انتخاب کنند. احتمال اینکه مطهری تا پایان فصل سرمربی بماند، زیاد است.

 مطهری که یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی نیز است با حضور در تبریز تمرینات تراکتور را زیر نظر خواهد گرفت. احتمالا او از امیر قلعه‌نویی اجازه لازم را گرفته است. 

دیگر خبرها

  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!