Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@01:10:38 GMT

بخشدار مرکزی اردل به زودی معرفی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۶۵۸۲

بخشدار مرکزی اردل به زودی معرفی می‌شود

فرماندار شهرستان اردل گفت:همانطور که می‌دانید قبل از انتصاب افراد، از نهادهای مختلف استعلامات گوناگونی انجام می‌شود و بخشدار مرکزی شهرستان اردل تا دو هفته آینده معرفی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ معرفی بخشدار مرکزی شهرستان اردل یکی از مطالبات مردم این بخش بوده طوری که یکی از اهالی شهر اردل در پیامی به پایگاه خبری جهانبیبن نیوز اظهار کرد:بخش مرکزی شهرستان اردل 11 ماه بدون بخشدار است چرا نماینده مجلس و مدیران ارشد استانی و فرماندار  یک نفر را برای این  پست معرفی نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این موضوع را صبح امروز از محمود کیانی  فرماندار شهرستان اردل پیگیر شدیم ایشان در این خصوص اظهار داشت: تا کنون  لیست 5 نفر را برای استعلامات بخشدار مرکزی شهرستان اردل ارسال کردیم ولی با این افراد موافقت نشد.

کیانی افزود: همانطور که می‌دانید قبل از انتصاب افراد، از نهادهای مختلف استعلامات گوناگونی انجام می‌شود طبق خبری که به دست بنده رسید بخشدار مرکزی شهرستان اردل تا دو هفته آینده معرفی خواهد شد.

با توجه به اینکه بخش مرکزی شهرستان اردل  از جایگاه ویژه ای برخوردار است انتظار می رود حداقل گزینه ای برای این بخش معرفی شود که پیگیر مطالبات مردم محروم این منطقه باشد و با درد مردم آشنا باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز

فرماندار شهرستان نیمروز از پیدا شدن جسد دو کودک غرق شده در این شهرستان پس از گذشت چند روز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلامحسین امینی‌راد، اظهار داشت: امروز پس از جستجوی چند روزه برای یافتن دو کودک گم شده در شهرستان نیمروز با کمک پهپادهای ارتش با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی و مدیریت هلال‌احمر، جسد بی‌جان دو کودک در حالی که در آب غرق شده بودند توسط نیروهای امدادی هلال‌ احمر پیدا شدند.

فرماندار نیمروز، افزود: با توجه به مفقودی 2 کودک خردسال در تاریخ دوم اردیبهشت‌ماه در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز با حضور تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس و مشارکت مردمی از همان ساعات اولیه اعلام مفقودی در صحنه حاضر و به عملیات جستجو و نجات پرداختند. در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر، تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣