Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ملی پوشان کاراته ایران در شانزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا تاشکند ازبکستان خوش درخشیدند و صاحب مدال‌های رنگارنگی شدند.

ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد، او همچنین عنوان بهترین‌های تاریخ کاراته ایران را در رقابت‌های قهرمانی آسیا با کارنامه درخشان چهار مدال طلای انفرادی، یک طلای تیمی و یک نقره انفرادی به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بانوان نیز حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+ و طراوت خاکسار در وزن ۵۵- موفق به کسب مدال طلای انفرادی شدند و همچنین حمیده عباسعلی توانست عنوان بهترین خانم تاریخ کاراته ایران را در این رقابت‌ها از آن خود کند، او در مجموع چهار طلای انفرادی، یک طلای کومیته تیمی و یک نقره انفرادی مسابقات آسیایی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

طراوت خاکسار دیگر کاراته کار خانم کشورمان در وزن ۵۵ - هم موفق به کسب مدال طلای این رقابت ها شد و همچنین کمیته تیمی بانوان و آقایان ما با برتری قاطعانه بر رقیبان خود  به مقام قهرمانی رسیدند.

مدال نقره این مسابقات به رزیتا علیپور بانوی کاراته کار کشورمان در وزن ۶۱- کیلوگرم رسید و همچنین در کاتای تیمی الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده موفق به کسب مدال نقره این رقابت‌ها شدند.

مدال برنز این رقابت‌ها به بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم و سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم رسید و همچنین کاتای تیمی مردان متشکل از ابوالفضل شهرجردی، میلاد فرازمهر و علی زند توانستند به مدال برنز این رقابت‌ها برسند و در بخش بانوان نیز فاطمه صادقی به این نشان دست یافت.

متاسفانه در این دور از رقابت‌ها در بخش انفرادی آقایان رضا روشن در وزن ۵۵- کیلوگر، مجید حسن نیا ۶۰- کیلوگرم، امیر مهدی زاده ۶۷- کیلوگرم و ابوالفضل شهرجردی از کسب مدال بازماندند و در بخش انفرادی بانوان نیز سارا بهمنیار در وزن ۵۰- و زهرا یاوری در وزن ۶۸- کیلوگرم ناکام این دوره از رقابت‌ها بودند. در مجموع در این دوره از رقابت‌های آسیایی بانوان در مقایسه با آقایان مدال‌های بیشتری را کسب نمودند و تاریخ ساز این مسابقات شدند. در مجموع ایران نائب قهرمان شانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا - تاشکند ازبکستان شد.

بیشتر بخوانید:

از تفاوت بین دو رشته رزمی آیکیدو و هاپکیدو چه می‌دانید؟

از ورزش موی تای (Muay Thai)؛ مشت‌زنی تایلندی چه می دانید؟ +تصاویر

تقسیم بندی هنر‌های رزمی + ترفند‌هایی برای کاهش آسیب در این ورزش‌ها

انتهای پیام/

آخرین اخبار کاراته ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی کوراش کاران خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی مردان کشور و انتخابی تیم ملی یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک، طی روز‌های ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور در قالب ۲۱ تیم از ۲۰ استان کشور به میزبانی سالن شهید فهمیده در شهر زاهدان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
در پایان رقابتها: وزن ۶۰ کیلوگرم
۱- مهدی قره قاش، ۲- محمد خسروی، ۳- سعید طالبی نیا و محمد کاظم براتی (سوم مشترک) وزن ۶۶ کیلوگرم: ۱- مجید وحید بریمانلو، ۲- علی محمدی بریمانلو
۳- حسن گروهی و حسین پولادی (سوم مشترک)
وزن ۷۳ کیلوگرم: ۱- رضا احمدزاده، ۲- الیاس پاکدل،۳- مهران محمدی بریمانلو و احسان مهماندوست (سوم مشترک) وزن ۸۱ کیلوگرم: ۱- رامین احمدزاده، ۲- علی زحمت‌کش، ۳- علی عفتی و رضا پارساپور (سوم مشترک)
وزن ۹۰ کیلوگرم: ۱- امید تیزتک، ۲- پوریا مهنانی،۳- تورج چناری و امیرمحمد رمضانی (سوم مشترک) وزن ۱۰۰ کیلوگرم: ۱- مسعود قوی بازو،۲- حامد شاکری
۳- امید ساعدپناه و فردین شاهباز (سوم مشترک) وزن ۱۰۰+ کیلوگرم: ۱-علیرضا نیک‌سرشت، ۲- محمدرضا وحدانی،۳- فرزین شاهباز و حسن روحانی (سوم مشترک) همچنین در رده‌بندی تیمی این مسابقات، تیم خراسان رضوی قهرمان شد، خراسان شمالی به مقام دوم رسید و سیستان و بلوچستان در رده سوم ایستاد.
نفرات برتر این مسابقات، خرداد ماه در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تهران شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • نایب قهرمانی کوراش کاران خراسان شمالی
  • تاریخ‌سازی دختران قایقران در راه المپیک؛ سهمیه پشت سهمیه!