Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@15:45:08 GMT

VAR با حضور ممبینی وارد فاز اجرایی شد + عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۶۶۵۲

VAR با حضور ممبینی وارد فاز اجرایی شد + عکس

خبرگزاری میزان- سیستم کمک داور ویدیویی امروز (دوشنبه) در مرکز ملی فوتبال در حضور رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال وارد فاز اجرایی شد. تاریخ انتشار: 14:31 - 31 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۵۲۸۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، هدایت‌الله ممبینی رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای اجرایی کردن سیستم کمک داور ویدیویی امروز (دوشنبه) در مرکز ملی فوتبال حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این راستا، این سیستم امروز وارد فاز اجرایی شد. همچنین فردا (سه‌شنبه) هم مراسم افتتاحیه دوره آموزشی VAR در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ممبینی فدراسیون فوتبال میزان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رآی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی این مربی طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • کمیته انضباطی حسینی را احضار کرد
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به رحمتی
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی