Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@22:19:14 GMT

آغاز پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در قم

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۶۷۴۰

آغاز پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در قم

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از راه‌اندازی پرداخت الکترونیکی QR  به‌صورت پایلوت در ۲۰ دستگاه تاکسی خبر داد.
به گزارش ایسنا منطقه قم و به نقل از پایگاه خبری شهرداری قم، مرتضی عزتی نبود پول خرد را یکی از عوامل نارضایتی تاکسیداران و مردم دانست و اظهار کرد: با وجود مشکلات تحمیل‌شده به جامعه از بیرون باید مدیران در جهت کاهش تنش‌های داخلی همت مضاعف داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تنش ایجادشده بین مردم و تاکسیداران را در نبود پول خرد مورد بررسی قرار داد و افزود: در سال گذشته هفته‌ای ۲۰ میلیون تومان پول خرد از کمیته امداد تأمین می‌شد که امسال به ۵ میلیون تومان کاهش‌یافته است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد: یکی از مطالبات مردم و تاکسیداران استفاده از سیستم پرداخت الکترونیکی و استفاده از سیستم‌های نوین الکترونیکی در پرداخت کرایه تاکسی‌ها است که باید به سمت اجرایی کردن آن حرکت کنیم.
عزتی از راه‌اندازی پرداخت الکترونیکی QR  به‌صورت پایلوت در ۲۰ دستگاه تاکسی خبر داد و تصریح کرد: آماده اجرا کردن سیستم QR در تاکسی‌ها سطح شهر و تاکسی بی‌سیم هستیم.
وی ادامه داد: ابتدا ۲ هزار تاکسی خطی و سپس ۷۰۰ دستگاه  تاکسی  بی‌سیم به سیستم نوین پرداخت تجهیز شده و در مرحله بعد تمام هفت هزار تاکسی به سیستم QR مجهز خواهند شد.
 

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال پول تاکسی جامعه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش غیرقانونی کرایه تاکسی

 

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران که به تصویب هیأت تطبیق فرمانداری تهران نیز رسیده است، نرخ کرایه‌های تاکسی، اتوبوس و مترو از  اول اردیبهشت  سال ۱۴۰۳ افزایش یافته است.اما شهروند خبرنگار ما از افزایش غیرقانونی کرایه تاکسی ونک به کرج خبرداده و خواستار رسیدگی این موضوع شده است.

 

متن پیام شهروند خبرنگار:

با سلام و خداقوت، لطفا از افزایش سرسام آور کرایه تاکسی ونک به سه راه گوهردشت که پارسال ۵۵ هزار تومان بود الان شده صد هزار تومان و ونک به شاه عباسی کرج که پارسال پنجاه هزار تومان بود الان شده هشتاد و پنج هزار تومان و بیش از مقدار تعیین شده قانونی هست گزارش تهیه کنید و از مسئولان ذیربط پیگیری فرمایید و صدای ما کارگران را به گوش آنها برسانید.

دیگر خبرها

  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • نرخ کرایه تاکسی در شیراز تعیین شد
  • افزایش غیرقانونی کرایه تاکسی