Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-20@10:02:07 GMT

برگزاری مجمع عمومی سالانه شرکت بیمه ‌کوثر

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۶۷۴۳

برگزاری مجمع عمومی سالانه شرکت بیمه ‌کوثر

به گزارش وانانیوز،  به‌ نقل از روابط‌عمومی و اعلام مدیر اقتصادی و سرمایه‌گذاری بیمه‌کوثر؛ این جلسه راس ساعت ۹ صبح آخرین دوشنبه تیرماه در محل هتل سیمرغ به نشانی تهران، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، جنب کوچه دلبسته برگزار خواهد شد.
نوید خاندوزی گفت: سهام‌داران شخصا یا از طریق وکلا یا نمایندگان حقوقی و با در دست داشتن مدارک معتبر می‌توانند در روز‌های شنبه و یکشنبه (۲۹ و ۳۰ تیرماه سال‌جاری) برای دریافت برگ ورود به جلسه به اداره امور سهام و مجامع شرکت واقع در تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، پلاک ۲۴، طبقه پنجم مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان‌کرد: استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی شرکت، بررسی وتصویب صورت‌های مالی منتهی به سال مالی ۲۹/۱۲/۱۳۹۷ و تصمیم‌گیری در مورد تقسیم سود سهام، انتخاب بازرس قانونی و حسابرس (اصلی و علی‌البدل) برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۸، انتخاب دو روزنامه کثیر‌الانتشار برای درج آگهی‌های شرکت، تعیین حق حضور در جلسه‌های هیات‌مدیره برای اعضای غیرموظف و تصویب پاداش اعضای هیات‌مدیره و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی باشد در دستور کار این جلسه قرار دارد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نشست مجمع عمومی انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد عصر چهارشنبه با حضور ۳۰ نفر از اعضا انجمن تهیه کنندگان در محل سالن اجتماعات موسسه آموزش عالی «فردوس» مشهد برگزار شد.   همزمان با این نشست، انتخابات دومین هیات مدیره جدید انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد برگزار و اعضای جدید هیات مدیره برای یک دوره سه ساله مشخص شدند.   ترکیب دومین هیات مدیره انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد برای سه سال آینده تعیین شد و «محمد رضا فرهادی نیا، مرتضی اسکافی نوغانی و مهدی مسگران ایاقچی» به ترتیب حائز اکثریت آرا در هیات اصلی مدیره و «اشکان ضیایی» هم به عنوان بازرس اصلی انتخاب شدند.   «علی پروین پور» و «حسن کمالیان» به عنوان عضو علی‌ البدل و «جواد علیزاده» به عنوان بازرس علی‌ البدل انتخاب شدند.   انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد در سال ۱۳۹۹ با اخذ مجوزهای لازم از ادارات ذیربط فعالیت خود را آغاز کرد، این انجمن در آغاز با ۱۳ عضو متشکل از فیلمسازان و تهیه کنندگان فیلم بلند کار خود را شروع کرد و اکنون ۴۱ عضو دارد.   مهمترین وظیفه این انجمن ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات سینمایی و نیز استیفای اعضای صنوف سینمایی استان عنوان شده است.   در مجمع عمومی امروز گزارش هیات مدیره، گزارش مالی که توسط خزانه دار ارایه و نیز گزارش بازرس انجمن قرائت شد.   «علی خزائی فرید، مرتضی اسکافی، حسن آخوند پور، اشکان ضیایی و غلامحسین حیدری» از اعضای هیات مدیره و بازرسان دوره قبل بودند که در این مدت محمد رضا فرهادی نیا هم به عنوان دبیر انجمن فعالیت می کرد و در مجمع عمومی امروز از تلاش‌ های سه ساله آنها نیز قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • حرکت ۱۷۰۰ نویسنده کانادایی در حمایت از فلسطین
  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • نامه سرگشاده سهامداران و فعالان بازار سهام به رییس مجلس
  • جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد
  • جزییات واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو