Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال، مدارک لازم برای شرکت تیم‌ها در مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول را اعلام کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای این سازمان اعلام کرد با توجه به در پیش بودن مسابقات لیگ فوتبال کشور، کلیه باشگاه‌های متقاضی شرکت در مسابقات (لیگ‌های برتر و دسته اول) موظف هستند با تکمیل فرم‌های ارسالی از طریق اتوماسیون اداری و تهیه مدارک زیر، درخواست حضور خود را به طور رسمی در این رقابت‌ها اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- اساسنامه
۲- آخرین تغییرات روزنامه رسمی
۳- کمیسیون ماده پنج باشگاه
۴- تکمیل فرم‌های پیوست (ارسال شده از طریق اتوماسیون)

سازمان لیگ از پذیرش و ثبت قرارداد بازیکنان باشگاه‌هایی که مدارک خواسته شده را تکمیل نکنند، معذور است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی لیگ برتر نوزدهم لیگ دسته اول مدارک پرویز فتاح بنیاد مستضعفان کمیته امداد مرتضی بختیاری سازمان سیا رحیمی جهان آبادی محاکمه نجفی کریمی قدوسی یوکیا آمانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حلالی: چمن مصنوعی ترکمنستان استاندارد‌های لازم را دارد

اسماعیل حلالی پیشکسوت فوتبال درباره بازی برگشت تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی ترکمنستان در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار کرد: حذف تیم ملی کشورمان  از جام ملت‌های آسیا  باعث شده بود که ملی پوشان از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی نداشته باشند  و طبیعی هم بود، اما با برد برابر ترکمنستان شرایطشان بهتر شد.  

او افزود: البته تیم  ملی ما آن قدر قوی است و شرایط خوبی دارد که ما باید بازی‌های جام ملت‌های آسیا را فراموش کنیم و از تجاربش فقط بهره ببریم. وظیفه ما هم این است که تیم ملی خود را حمایت کنیم تا بتواند به روز‌های خوب خود برگردد.

حلالی درباره اینکه بازی برگشت برابر ترکمنستان در چمن مصنوعی برگزار می‌شود و این موضوع روی کیفیت بازی ملی پوشان تاثیرنمی گذارد، گفت: نه! تاثیری ندارد و  ملی پوشان ما به بازی در این چمن عادت دارند و شرایط  زمین نمی‌تواند تاثیرآن چنانی در کیفیت تیم ملی بگذارد. چمن مصنوعی ترکمنستان استاندارد‌های لازم را دارد و مشکلی به وجود نمی‌آید.

پیشکسوت فوتبال درباره استفاده از جوانان در بازی رفت برابر ترکمنستان اظهار کرد: قطعا ما باید پوست اندازی کنیم و فکر کنم ۵، ۶ بازیکن نیاز است که به تیم ملی ترزیق شوند و همین بازی‌هایی که برنده می‌شویم باید جوانان هم به بازی گرفته شوند تا در ۲، ۳ سال آینده کمبود بازیکن نداشته باشیم.

او درباره اینکه دوری ۳ هفته‌ای سردار آزمون از میادین فوتبال در این بازی تاثیرگذار است، گفت: بله، نبود آزمون تاثیرگذار است، اما بازی با ترکمنستان دشوار نیست و بازیکنان دیگر می‌توانند جای خالی آزمون را پر کنند. به نظرم ما باید از همین جوانان در این بازی بهره  ببریم  و به آنها اعتماد کنیم تا در بازی‌های بعدی بتوانند به ما کمک کنند.

حلالی درباره دبل کنعانی زادگان در بازی رفت برابر تیم ترکمنستان بیان کرد: کنعانی زادگان از عقب به خوبی اضافه می‌شود و ضربه سر می‌زند و این فاکتور مهمی برای یک مدافع هست که خیلی خوب وارد محوطه جریمه حریف می‌شود و  در گلزنی هم کمک می‌کند.

پیشکسوت فوتبال درباره اظهارات مهدی طارمی مبنی براینکه فوتبال باشگاهی ما پسرفت کرده است و هیچ امکاناتی برای قهرمانی نداریم و حضورمان در جام جهانی فطعی نیست، گفت: هر کسی نظر خاص خود را دارد. با توجه به اینکه ۸ تیم از آسیا به جام جهانی می‌روند راحت‌ترین کار رفتن به این مسابقات است و تیم ملی کشورمان می‌تواند جزو ۸ تیم باشد. در زمان ما سهمیه آسیا ۲+۱ بود که بسیار سخت بود و تیم سوم هم باید با استرالیا بازی می‌کرد که فوق العاده صعود دشوار بود. تیم‌های ژاپن، کره جنوبی و عربستان نسبت به وضعیت کنونی شان قوی‌تر بودند و این کار را سخت می‌کرد، اما اکنون حضور در جام جهانی راحت است. البته مهم این است که برنامه‌ای برای جام جهانی  در نظر بگیریم   و شرایطی را به وجود آوریم که از مرحله گروهی بالا بیاییم.

او افزود: قطعا ما به جام جهانی صعود می‌کنیم  و مشکلی از این بابت نداریم. با توجه به اینکه تعداد تیم‌های حاضر در جام جهانی را زیاد کردند به نظرم بتوانیم از عهده حریفان خود در مرحله گروهی برآییم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • همه باشگاه‌های ایرانی بدهی دارند و تا ۵ اردیبهشت باید مدارک را بارگذاری کنند
  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • پایگاه امداد و نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • پایگاه امداد نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • تیم های برتر مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد مشخص شدند
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌
  • حلالی: چمن مصنوعی ترکمنستان استاندارد‌های لازم را دارد
  • استقلال مجوز می‌گیرد یا به لیگ آزدگان سقوط می‌کند؟
  • استقلال مجوز می‌گیرد یا به لیگ آزدگان سقوط می‌کند
  • ثبت شرکت در کرج: راهنمای جامع و کامل