Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@16:16:41 GMT

رکوردزنی مجدد فلز زرد؟

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۶۸۳۸

رکوردزنی مجدد فلز زرد؟

این هفته نظرسنجی وال‌استریت با حضور ۱۲ کارشناس برگزار شد که ۸ نفر از آنها معادل ۶۷ درصد شرکت‌کنندگان رای بر افزایشی بودن قیمت این پناهگاه امن دارایی دادند. سه نفر از این رای‌دهندگان بر توقف روند افزایشی طلا و معکوس شدن شیب نمودار قیمتی هر اونس طلا نظر داشتند؛ این تعداد معادل با ۲۵ درصد از کل رای‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک نفر با‌قی‌مانده نیز نظر بر روندی خنثی در هفته پیش‌رو داشت.  ۶۴۳ نفر در نظرسنجی مین‌استریت شرکت کردند و در این نظرسنجی نیز اکثریت شرکت‌کنندگان نمودار قیمتی فلز زرد را در هفته آینده صعودی حدس زده‌اند. ۴۷۷ نفر از شرکت‌کنندگان که معادل با ۷۴ درصد کل شرکت‌کنندگان است رای به افزایشی بودن قیمت فلز گرانبها در هفته آینده داده‌اند. ۹۶ نفر از شرکت‌کنندگان که ۱۵ درصد از شرکت‌کنندگان مین‌استریت را تشکیل می‌دادند پیش‌بینی کردند که ارزش طلا در هفته آینده کاهش خواهد یافت. سهم رای‌دهندگان به خنثی بودن قیمت در نظرسنجی مین‌استریت تقریبا به اندازه همین سهم در نظرسنجی وال‌استریت است؛  با اینکه تعداد تحلیلگران شرکت کننده در نظرسنجی آنلاین مین‌استریت به طرز قابل‌توجهی بیشتر از شرکت‌کنندگان نظرسنجی وال‌استریت بود، اما نتایج این دو نظرسنجی هم‌خوانی قابل توجهی دارد. این همراهی نظرات حاکی از انتظار فعالان بازار درباره افزایش قیمت طلا در آینده‌ای نزدیک است.

  دو عامل افزایش اونس  

طلا در روز پنج‌شنبه هفته گذشته بعد از دریافت سیگنال‌های کاهشی نرخ بهره توسط جان ویلیامز، رئیس فدرال رزرو نیویورک، با عبور از مرز ۱۴۵۰ دلار، رکوردی شش ساله را شکست. اما گویا این فلز زرد فعلا قصد عقب‌نشینی را ندارد و قصد شکستن رکوردهای تازه‌ای را دارد. برخی کارشناسان نظرات شدیدتری در مورد روند قیمت فلز زرد در هفته‌های پیش‌رو را دارند. این کارشناسان نه تنها نمودار قیمت فلز زرد را افزایشی می‌دانند، بلکه انتظار رکوردشکنی مجدد آن در هفته‌های آتی را دارند.  سیگنال‌های کاهشی فدرال رزرو در مورد نرخ بهره، به‌خصوص سخنرانی روز پنج‌شنبه ویلیامز و بالاگرفتن احتمالکاهش نرخ بهره در نشست آخر ماه فدرال رزرو و افزایش تنش در خلیج فارس دو عامل افزایش تقاضا و ادامه جهش قیمتی طلا است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات عرب فاش کرد که عربستان و امارات از باز کردن حریم هوایی خود به روی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای دفع حمله بی‌سابقه ایران در شنبه گذشته خودداری کردند.

به گزارش مشرق، به نوشته این روزنامه، آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواستند از حریم هوایی ۲ کشور برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای پرتاب شده توسط جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند، اما عربستان و امارات چنین فرصتی را به آنها ندادند.

در عین حال مقامات عرب خاطرنشان کردند ۲ کشور عربی با ایالات متحده و اسرائیل تنها به تبادل اطلاعات پرداختند که به ادعای این منابع در دفع حملات ایران نقش داشته‌است.

وال استریت ژورنال همچنین اشاره می‌کند، ریاض و ابوظبی سعی کرده‌اند در مورد درگیری شدید در خاورمیانه بی‌طرف بمانند.

این گزارش در حالی منتشر شده که منابع آگاه در گفت‌وگو با «العربیه» هر گونه مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران به فلسطین اشغالی را تکذیب کردند.

منابع مطلع شامگاه دوشنبه به العربیه گفتند هیچ وبگاه رسمی عربستان اظهاراتی مبنی بر مشارکت این کشور در رهگیری حملات اخیر ایران منتشر نکرده است.

پیش‌تر برخی منابع خبری رژیم صهیونیستی با انتشار اخباری و منسوب کردن آن به یک پایگاه خبری رسمی سعودی مدعی شدند عربستان در ائتلاف دفاعی اخیری که برای مقابله با حملات ایران شکل گرفته، ایفای نقش داشته است.

ایران شامگاه شنبه با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به سوی فلسطین اشغالی به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق پاسخ داد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی پویش «وعده صادق» در کردستان
  • رکوردزنی بارش باران در سیستان و بلوچستان
  • رکوردزنی بارش در ۱۰ ایستگاه‌ هواشناسی سیستان و بلوچستان
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل
  • ضرورت مدیریت تقاضا و اصلاح الگوی مصرف آب آشامیدنی
  • وال استریت ژورنال: اوکراین از کمک غرب به اسرائیل خشمگین است
  • اجاره سالن سمینار در سلام حرفه‌ای + مشاوره رایگان