Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم افتتاحیه اولین دوره آموزشی کمک داور ویدئویی (VAR) فردا صبح (سه شنبه اول مردادماه) در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اولین دوره آموزشی سیستم کمک داور ویدئویی به مدرسی محمدصالح سوبخیدین از مالزی با حضور ۲۴ داور آغاز می‌شود و تا روز جمعه ۴ مردادماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براین اساس مراسم افتتاحیه این کلاس فردا (سه شنبه اول مردادماه) ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود و پوشش رسانه‌ای برنامه در یک ساعت آغازین کلاس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کمک داور ویدویی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل؛ در این اطلاعیه آمده است: اجرای مراسم شب‌های قدر در محل مصلای امام خمینی (ره) اردبیل با اقامه نماز مغرب و عشاء توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در ساعت ۲۱/۳۰ آغاز می شود.
همچنین زمان سخنرانی آیت‌الله سیدحسن عاملی ساعت ۲۲ و سی دقیقه بوده و مراسم احیای شب‌های قدر نیز پس از سخنرانی آغاز خواهد شد.

مقدمات لازم برای انتقال مومنان توسط اتوبوس‌های شهرداری اردبیل از ساعت ۲۰/۳۰ از میادین اصلی شهر پیش‌بینی شده است.

بر اساس این اطلاعیه، این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی سبلان و همچنین صفحات مجازی آیت‌الله عاملی در ایتا و اینستاگرام به آدرس seyyedameli_ir@ به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • زمان مراسم تشییع شهید «نجاتی نیا» در گرگان اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • گزارش تسینم از مراسم جزءخوانی در اصفهان+ تصاویر و فیلم