Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر آنلاین لرستان ، سرهنگ نبی الله قاسمی  به خبرنگار خبرآنلاین در دورود گفت : در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی اقدام به خرید و فروش مواد مخدر در منزل مسکونی خود می کند،بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از منزل متهم یک کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و یک نفر را دستگیر کردند. فرمانده انتظامی دورود افزود: سوداگر مرگ به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد. دستگیری یک نفر سارق همچنین با تلاش ماموران پلیس آگاهی دورود یک نفر سارق محتویات خودرو با ۲۰ فقره سرقت دستگیر شد فرمانده انتظامی دورود نیز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. سرهنگ نبی اله قاسمی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات گسترده یک نفر سارق با هماهنگی مقام قضایی شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در محل سکونتش دستگیر کردند. وی ادامه داد: متهم در بازجویی فنی و مواجهه شدن با دلایل و مستندات به ۲۰ فقره سرقت محتویات خودرو معترف که محل های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی شدند. وی با توصیه به شهروندان در خصوص رعایت نکات پیشگیرانه اظهار داشت: سارق جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد. 46 کد خبر 1282288

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مواد مخدر قاچاق مواد مخدر جرم زندان حبس زندان استان لرستان نفتکش ایران و انگلیس باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال ایران و آمریکا انگلیس خودرو دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر جابجایی مواد مخدر صنعتی متامفتامین (شیشه) از حوزه شهرستان به کشورعراق، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

 ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فردی که قصد خروج از کشور به مقصد کشور عراق را داشته مظنون، در بازرسی بعمل آمده از چمدان همراه ۲ کیلو و ۱۸۰ گرم شیشه که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: در این زمینه یک متهم که در صدد انتقال مواد مذکور ازمرزبین المللی شلمچه به کشورعراق را داشت دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

دیگر خبرها

  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر در لرستان