Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا چمن در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه مرکز جامع سلامت قلعه نو خرقان به بهره برداری می‌رسد، ابراز کرد: این مرکز با هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا دارای تجهیزات خوبی است که می‌تواند جمعیت نسبتاً زیاد روستاهای خراقانات در بخش بسطام شامل قلعه نو، خرقان، گرمن و … را پوشش دهد.

وی با باین اینکه برای ساخت این خدمت جدید، اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال تاکنون صرف شده است، افزود: عملیات ساخت این پروژه در شهریور ۹۶ آغاز و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که ان شا الله به زودی افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همچنین گفت: مرکز خدمات جامع سلامت قلعه نو خرقان دارای ۵۰۰ متر مربع فضای درمانی و ۳۰۰ مترمربع سالن اجتماعات در نظر گرفته شده است

چمن بیان کرد: برای این مرکز خدمات جامع سلامت، ارائه خدماتی نظیر خدمات مامایی، مراقبت سلامت مردان و زنان، واکسیناسیون، بهداشت محیط و خانواده، داروخانه، دندانپزشکی و بهداشت محیط و خانواده آزمایشگاه پیش بینی شده است همچنین این مرکز دارای چهار واحد پانسیون برای اقامت پزشکان و کادر بهداشتی و درمانی است.

کد خبر 4673372

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا چمن دانشگاه علوم پزشکی شاهرود درمانگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این مرکز درمانی با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.
خانه بهداشت خوزنان، علاوه بر جمعیت هزار و 200 نفری، اهالی روستاهای ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • آغاز به کار رسمی مرکز جامع سلامت معلم کلایه + فیلم
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال