Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  ۱۴ هزار و ۹۰۰ ماموریت توسط اورژانس لرستان انجام شده که ۱۵ مورد آن احیای قلب بوده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان بیان کرد: از مجموع مأموریت‌های اورژانس استان ۳ هزار و ۵۲۲ مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی و حمل‌ونقل بوده است.

حسینعلی رفایی با اشاره به عملکرد مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان در سه ماه نخست سال ۱۳۹۸ اظهار داشت: در این مدت تعداد ۷۶ هزار و ۶۰۰ تماس با مرکز اپراتوری اورژانس لرستان گرفته شده که از این تعداد ۱۴ هزار و ۹۰۰ مورد منجر به انجام مأموریت و اعزام آمبولانس به محل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعداد سه هزار و ۵۲۲ مورد مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی و مرتبط با حمل و نقل بوده است، تصریح کرد: از این تعداد یک هزار و ۷۸۳ مأموریت شهری و یک هزار و ۷۳۹ مأموریت جاده‌ای بوده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان با تاکید بر اینکه همچنین ۲۹۹۳ مأموریت مربوط به حوادث غیر مرتبط با حمل و نقل مانند سقوط، خشونت، حوادث ورزشی، برق گرفتگی، غرق شدگی و… بوده است، افزود: از این تعداد یک هزار و ۹۳۸ مورد مأموریت شهری و یک هزار و ۵۵ مورد جاده‌ای بوده است.

رفایی با اشاره به اینکه تعداد هشت هزار و ۳۹۵ مأموریت مربوط به سایر بیماری‌ها مانند افزایش و کاهش فشار خون، تشنج، قلبی، تنفسی و… بوده است، گفت: دو هزار و ۳ مورد از مأموریت‌ها برای بیماران درمان در محل انجام شده است.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۶ هزار و ۲۱۴ بیمار و مصدوم در حوادث به بیمارستان منتقل شده اند، تصریح کرد: ۲ هزار و ۷۹۵ مورد از بیماران حاضر به بیمارستان منتقل نشده اند که به علت عدم همکاری بیمار بوده و به دنبال آن همراهان جهت انتقال و دریافت اخذ امضا و اثر انگشت از آنان توسط کارشناسان اورژانس را داشته‌ایم.

انتهای پیام/ب

۱۵ مورد احیای قلب در اورژانس لرستان انجام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان

تین نیوز

 معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: عملیات آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی استان طی سال گذشته انجام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مصطفی ملکی صادقی اظهار کرد: با هدف توسعه راههای روستایی، محرومیت زدایی و افزایش ایمنی در محورهای روستایی، عملیات آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های  روستایی استان طی سال گذشته انجام شده است.

ملکی صادقی به اعتبار هزینه شده در آسفالت راههای روستایی اشاره کرد و افزود: ۸۷ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۲ هزارو ۵۵۰ میلیارد ریال احداث شده است.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ ساخت و زیرسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان انجام شده است.

ملکی صادقی عنوان کرد: با آسفالت این مقدار راه روستایی ۲۰ روستا در سطح استان از نعمت آسفالت بهرمند شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شناسایی ۶۲ واحد آلاینده در مه ولات
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان
  • ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • دو هزار و ۹۶۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی در لرستان معدوم شد
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • گذر نهضت سوادآموزی از وضعیت حاضر به مدل‌های جدید طبق برنامه هفتم
  • کاهش ۳۴درصدی مسمومیت با گاز مواکسید کربن درچهارمحال و بختیاری
  • پژوهشگاه هوافضا؛ گامی در جهت تحقق اهداف فضایی کشور
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در نیشابور