Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کاروان اعزامی ایران به مسابقات المپیک ۲۰۲۰ از پیشنهاد شعار و نام کاروان کشورمان در المپیک ۲۰۲۰ در نشست ستاد عالی بازی‌ها خبر داد. ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک صبح امروز به ریاست مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصرالله سجادی پس از پایان این نشست گفت: کمیته ملی پارالمپیک گزارش مشروحی از سهمیه هایی که تا کنون کسب شده و سطح آمادگی تیم های خود ارائه دادند و خوشبختانه می شود گفت تیم های جانبازان و معلولین ما در رشته های مختلفی که قرار است در مسابقات توکیو 2020 شرکت کنند وضعیت مطلوبی دارند.

سرپرست کاروان اعزامی ایران به مسابقات المپیک 2020 ادامه داد: دستور بعدی جلسه در خصوص فعالیت های فرهنگی بود که قرار است پیش از آغاز مسابقات در شهرهای مختلف ایران و در زمان برگزاری رقابت ها در توکیو برگزار شود. بنا شد از نیمه دوم سال جاری و به طور ویژه از اوایل سال آینده هم در سطح جامعه و هم در اردوهای تیم های ملی این برنامه‌های خاص با همکاری سایر نهادها فرهنگی اجرا شود. کلیات این برنامه های فرهنگی و برنامه هایی که قرار است در زمان برگزاری رقابت ها با همکاری سفارت ایران در توکیو برگزار شود امروز تصویب شد و در مورد جزئیات طی جلسات آتی تصمیم گیری خواهد شد.

وی افزود: در خصوص کاروان اعزامی ایران به بازی های ساحلی جهانی 2019 قطر هم بحث هایی مطرح شد و تعداد سهمیه های ایران در این بازی ها مورد بررسی قرار گرفت. در فوتبال ساحلی، کاراته و صخره نوردی کسب سهمیه شده و در والیبال ساحلی و کشتی هم شانس بالایی برای اعزام خواهیم داشت. در بازی های ساحلی تعداد تیم های شرکت کننده، کشورها و زمان بازی ها کمتر است و شرایط خاصی دارد.

سجادی در پایان گفت: در مورد لباس کاروان ایران در المپیک 2020 با کمیته طراحی مد و لباس هماهنگ هستیم و طبق آخرین گزارش آنها هم با چهل نفر از طراحان برتر کشور مشغول بررسی و طراحی هستند. امیدواریم حداکثر تا اواسط شهریور ماه سال جاری تصمیم گیری نهایی در این زمینه انجام شود. در خصوص شعار و اسم کاروان همچنین رنگ پیشنهادی گزارش اولیه توسط مسئول فرهنگی ارائه شد که پس از بررسی تصمیم گیری های نهای در جلسات بعدی صورت می‌پذیرد.

نامه روابط عمومی وزارت ورزش به فدراسیون‌ها برخلاف دستور صریح سلطانی‌فر/ تأکید بر اقدام علیه صداوسیما + اسناد

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت ورزش و جوانان المپیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان المپیک وزارت ورزش و جوانان المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوست فرهنگی شعار سال در «پارلمان فرهنگی» تصویب شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، هشتصد و شانزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور سه‌شنبه ۲۸ اسفند با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

رونمایی از گزارش مصرف فرهنگی خانوار درسال ۱۴۰۱، ابعاد برنامه هفتم توسعه، عفاف و حجاب، نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم،برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان و الزامات فرهنگی تحقق جهش تولید با مشارکت مردم و همچنین برنامه‌های نمایشگاه کتاب در دستور کار این جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور قرار داشت.

دیگر خبرها

  • بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف‌های فرهنگی است
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد
  • تعیین وضعیت پزشکی۹۷ درصد از زائران حج در سیستان و بلوچستان
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران
  • پیشنهاد رد نشدنی عربستانی‌ها، روی میز الکساندر لاکازت
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد
  • جواب منطقی یحیی گل‌محمدی به ۲ پیشنهاد ویژه؛ صبر استراتژیک!
  • پیوست فرهنگی شعار سال در «پارلمان فرهنگی» تصویب شد