Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه تفرش با اشاره به سخنان اخیر سردار اشتری در جمع ائمه جمعه کشور، گفت: طراحان اصلی قانون‌شکنی‌ها به دنبال دوقطبی کردن جامعه هستند؛ لذا در آستانه انتخابات مردم باید هوشیار و بصیر باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت‌الاسلام هادی میرزایی امام‌جمعه تفرش در گفتگو با خبرنگار فرهنگی دیار آفتاب؛ با اشاره به سخنان اخیر سردار اشتری در جمع ائمه جمعه کشور، گفت: طراحان اصلی قانون‌شکنی‌ها به دنبال دوقطبی کردن جامعه هستند؛ لذا در آستانه انتخابات مردم باید هوشیار و بصیر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی، با اعلام حمایت از اقدامات قاطعانه پلیس در برخورد با قانون‌شکنان، اظهار کرد: وظیفه پلیس حراست از نظام و ارزش‌های آن است؛ متأسفانه جبهه مقابل به دنبال شکستن آستانه تحمل مردم است لذا هوشیاری مردم نیاز امروز جامعه است.

وی افزود: کم‌کاری برخی از ارگانها و نهادها در وظایف خود، سبب شده است تا نیروی انتظامی با بُعد انقلابی و مکتبی خود در عرصه مبارزه با قانون‌شکنان حضور پیدا کند. پس از موضع‌گیری اخیر سردار اشتری می‌توان گفت که پلیس پرچم‌دار حمایت از فضایل اخلاقی و ارزش‌های الهی در جامعه است.

امام‌جمعه تفرش با تأکید بر اینکه تلاش‌های پلیس در حراست از قانون قابل‌تقدیر است و مردم همیشه پشتیبان اقدامات پلیس در حمایت از قانون هستند، خاطرنشان کرد: سایر دستگاه‌ها باید کمک کنند تا نیروی انتظامی در این راستا موفق‌تر در جامعه عمل کند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر رئیس سازمان سنجش از مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان

در آیینی با حضور عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور و علی‌محمد آخوندعلی، رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز از مهدی اعصامی، مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان و مدیر حراست دانشگاه شهید چمران اهواز تجلیل شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در این آیین از مدیر حراست دانشگاه شهید چمران اهواز به‌پاس کسب عنوان حوزۀ برتر حفاظت آزمون‌های سراسری تقدیر به عمل آمد.
 
در لوح تقدیر اهدا شده به مهدی اعصامی، مدیر حراست دانشگاه شهید چمران اهواز و مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان آمده است:
 
 از تلاش‌های بی‌شائبه، خدمات ارزشمند و مساعی ماندگار جناب‌عالی و همکاران محترمتان در حفاظت آزمون آن استان که با برنامه‌ریزی دقیق، پیش‌بینی تمهیدات و اتخاذ تدابیر لازم، زمینه‌های برگزاری شایستۀ تقدیر آزمون‌های سراسری را فراهم کرده و موفق به کسب عنوان حوزۀ برتر حفاظت آزمون‌های سراسری شده‌اید، تشکر و قدردانی می‌نمایم.
 
 امیدوارم با استعانت از الطاف الهی و همکاری ارزندۀ جناب‌عالی بتوانیم گام‌های مستحکم و مؤثرتری برای سنجش و ارزشیابی دقیق‌تر و تحقق عدالت آموزشی، برداریم.

دیگر خبرها

  • اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • تقدیر رئیس سازمان سنجش از مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده
  • دفاع از قانون حجاب به خواست مردم