Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@06:26:28 GMT

خرید پرسپولیس به باشگاه استقلال می‌رود!

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۷۰۹۷

خرید پرسپولیس به باشگاه استقلال می‌رود!

انتقال احمدرضا احمدوند یکی از خریدهای پرسپولیس در روزهای اخیر با مشکلاتی مواجه شده است.

شکار جدید پرسپولیس که بازیکنی جوانی است و سهمیه‌ بزرگسال را در فهرست کالدرون اشغال نمی‌کند، فصل قبل با استقلال قرارداد بسته بود اما بر اساس بندهایی که در آن قرارداد وجود داشت، موفق به جدایی از استقلال و پوشیدن پیراهن پرسپولیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روزهای اخیر مدیران استقلال مصاحبه‌هایی انجام داده و از غیر قانونی بودن این انتقال حرف می‌زنند. بر همین اساس احمدوند قرار است به باشگاه استقلال برود و با امیرحسین فتحی ملاقات کند. اگر گفت‌وگوها مثبت باشد، این بازیکن می‌تواند به صورت رسمی به باشگاه پرسپولیس منتقل شود و برای این تیم بازی کند.

هر چند مدیران پرسپولیس هم معتقدند مشکلی برای جذب این بازیکن ندارند.

255 43

کد خبر 1282319

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس نفتکش ایران و انگلیس باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال ایران و آمریکا خودرو انگلیس دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد

به گزارش "ورزش سه"، یوسو سسما مربی بدنساز اسپانیایی که از ابتدای فصل جاری کنار جواد نکونام در استقلال حضور دارد، مشکلات زیادی را تا اینجای کار تجربه کرده است. با این حال او به خاطر دوستی با نکونام به کار خود در ایران ادامه داده است.

حالا در روزهای تعطیلی لیگ برتر اما عدم پرداخت پول به سسما توسط مدیران باشگاه باعث ناراحتی این مربی بدنساز شده است.

سسما که با گذشت 21 هفته از رقابت‌های لیگ برتر مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را هم دریافت نکرده، حالا نسبت به عدم پرداختی به خودش ناراحت است.

در این خصوص گفته می‌شود مدیران استقلال قبل از پایان سال 1402 مبلغی را به حساب اعضای تیم واریز کرده‌اند اما به سسما پولی نداده‌اند. مدیران استقلال مدعی هستند که در توافق باشگاه با سسما نباید پولی را به حساب او واریز می‌کردند اما این مساله باعث ناراحتی مربی بدنساز اسپانیایی شده است.

سسما به برخی استقلالی‌ها اعلام کرده که از وضعیت خود در باشگاه آبی‌پوش تهرانی راضی نیست. او در روزهای تعطیلی تمرینات استقلال به اسپانیا سفر کرده و به خاطر نارضایتی از شرایط موجود و مالی باشگاه اعلام کرده علاقه مند به ادامه همکاری نیست.

تمرینات روزهای گذشته استقلال نیز در غیاب سسما انجام شده و این در حالی است که آبی پوشان باید چند روز دیگر مقابل مس رفسنجان در لیگ برتر به میدان بروند و اینکه تمرینات آنها بدون مربی بدنساز ادامه یابد، اتفاق خوبی نیست.

دیگر خبرها

  • دردسرهای تغییر مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • دردسر‌های تغییر مالکیت استقلال و پرسپولیس؛ هیچکس این دو تیم را نمی‌خواهد!
  • عکس| هاشمی‌نسب به یاد روزهای تاریخی دربی
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • بزرگترین غایب استقلال در شروع سال جدید/ همه‌کاره باشگاه در سوئیس است
  • راهنمای جامع خرید کابل برق
  • مادربزرگ غرغرو؛ پیرزن ۷۵ ساله‌، ترند این روزهای فورتنایت
  • رویا یا واقعیت؛ استقلال و پرسپولیس در سال جدید عاقبت به خیر می‌شوند؟